ایران کے ساتھ ایٹمی بجلی گھر کی تعمیر کا تعاون جاری رہے گا ، روس

ماسکو(آن لائن)روس نے کہا ہے کہ ماسکو ایران کے بوشہر ایٹمی بجلی کے دوسرے یونٹ کی تعمیر کا کام پروگرام کے مطابق جاری رکھے گا۔ ترجمان روسی وزارت خارجہ ماریا زاخارووا نے میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے کہا کہ بوشہر ایٹمی بجلی گھر کی تعمیر ایران میں روس کا سب سے اہم پرجیکٹ ہے جس کے پہلے مرحلے کار آغاز ہو گیاہے اور یہ بجلی گھر ایران کی ضرورت کے لئے بجلی تیار کر رہا ہے۔ ترجمان نے کہا کہ بوشہر ایٹمی بجلی گھر کے دوسرے یونٹ کی تعمیر کا کام پروگرام کے تحت مکمل ہوجائے گا۔ انہوں نے اپنی

ہفتہ وار پریس بریفنگ میں کہا کہ واشنگٹن کی غیر قانونی پابندیوں نے ایران کے ساتھ تجارت کی راہ میں مشکلات کھڑی کردی ہیں لیکن تہران اور ماسکو بوشہرایٹمی بجلی گھر کی تعمیر میں اپنا تعاون جاری رکھیں گے۔ روسی وزارت خارجہ کی ترجمان نے کہا کہ ماسکو امریکی پابندیوں کے مقابلے میں ہاتھ پہ ہاتھ دھرے نہیں بیٹھا ہے اور وہ ایران کے ساتھ تجارتی تعاون کے لئے خود کو تیار کر رہا ہے۔

 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.