بہت جلد شادی کر رہی ہوں، سارا خان

   پاکستانی نامور اداکارہ سارا خان بہت جلد اپنے پرستاروں کو سرپرائز دینے والی ہیں۔

تفصیلات سارا خان نے آغا علی کے ساتھ رشتے کے حوالے سے خبروں کی تردید کرتے ہوئے کہا کہ ان کی آغا علی کے ساتھ نہ منگنی ہوئی تھی اور نہ ہی شادی۔

اداکارہ نے اعتراف کیا کہ یہ سچ ہے کہ ہم ایک دوسرے کو پسند کرتے تھے، شادی کرنے والے تھے لیکن آغا نے اخلاقیات کی ہر حد کو پار کرتے ہوئے میرا دل دکھایا ، میں شادی ایک خاندانی انسان کے ساتھ کروں گی۔

سارا خان نے کہا کہ مجھے کھو کرآغا نے اپنا نقصان کیا ہے،اب میں لو میرج کے بجائے ارینج میرج کروں گی اور اس حوالے سے بہت جلد بتاوں گی۔

اداکارہ نے بتایا کہ آغا علی کے ساتھ جب میں شادی کا فیصلہ کررہی تھی تب بھی میرے والدین نے سپورٹ کیا اور جب میں نے اس کی حرکتوں کی وجہ سے راستے الگ کرنے کا فیصلہ کیا تب بھی میرے والدین نے سپورٹ کیا۔

سارا خان نے اپنی شادی کے بعد کے پلان شیئر کرتے ہوئے کہا کہ وہ بہترین پروڈیوسر بننا چاہتی ہیں، اور ایسا پروڈکشن ہاؤس کھولنا چاہتی ہیں جو ایسے ڈرامے تیار کرے کہ عورت کا مثبت امیج دنیا کے سامنے آئے۔

دوسری جانب سارا خان نے فلموں میں کام کرنے کے حوالے سے بات کرتے ہوئے بتایا کہ ان کو بہت آفرز آتی ہیں لیکن وہ کوئی ایسا فلم نہیں کرنا چاہتیں جس میں انہیں ’سکن شو‘ کرنی پڑے کیونکہ نہ بیک لیس پہن سکتی ہوں، نہ سلیولیس اور نہ ہی آئٹم نمبر کر سکتی ہوں لہزا اگر میری مرضی کے مطابق مجھے آفر آئی تو ضرور کروں گی۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.