اسامہ بن لادن کے نام سے منسوب ہاتھی کے وار، 5 افراد ہلاک

پیر کے روز ایک ہاتھی جو القاعدہ کے رہنما اسامہ بن لادن کے نام سے منسوب تھا،اس ہاتھی نے پانچ ہندوستانی دیہاتیوں کو ہلاک کیا تھا،دیہاتیوں کی طرف سے جانور وں کی مددسے تلاش کرنےکے بعد پکڑلیا۔

.وائلڈ لائف افسران نے شمال مشرقی ریاست آسام میں ڈرون اور گھریلو ہاتھیوں کا استعمال کرتے ہوئے کئی دن تک جنگل سے گزرتے ہوئے مقامی لوگوں کے ذریعہ “لادن” کے نام سے پچیڈرڈم کا سراغ لگا لیا۔

جنگلات کے ایک سینئر عہدیدار نے اپنے بیان میں  بتایا  کہ ، “ہم نے آج کاروائی کا آخری مرحلہ شروع کیا . ماہرین کے ذریعہ دو ڈارٹ فائر کیے گئے جنہوں نے میل  ہاتھی کو آرام سے گرا  دیا تھا۔””اب ہاتھی کو جنگل میں منتقل کرنے کا کام جاری ہے جہاں قریب کوئی بستی نہیں ہے۔

“واضح رہے کہ اکتوبر میں ضلع گولپارہ میں ایک میلے میں ہجوم کے دوران جانوروں نے تین خواتین سمیت پانچ افراد کو ہلاک کردیا تھا۔

جون میں جاری ہونے والے سرکاری اعداد و شمار کے مطابق ، بھارت میں گذشتہ پانچ سالوں میں تقریبا ، 2300 افراد ہاتھیوں کے ہاتھوں ہلاک ہوچکے ہیں، جبکہ 2011 سے اب تک 700 ہاتھی ہلاک ہوچکے ہیں۔

ہاتھی اکثر گولپارہ میں منتقل ہوجاتے ہیں، جس کے نتیجے میں جنگلات کی بے حد کٹاؤ کے دوران انسانوں کے ساتھ زیادہ تعداد میں مہلک مقابلوں کا سامنا ہوتا ہے۔وہاں کے کچھ ہاتھیوں کو مقامی لوگوں نے زہر آلود چیز کھلا کر اور گولی مار کر ہلاک کردیا ہے، جبکہ دوسروں کی موت بجلی کے باڑ پر یا ریلوے  ٹریک  پر  نقل مکانی کے راستوں سے ہو رہی ہیں۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.