امرکی فضائیہ کی افغان فوجیوں کی غلطی سے بمباری، 4 اہلکار ہلاک

امریکی فضائیہ کی افغانستان کے ضلع لوگر میں غلطی سے افغان فوجیوں پر بمباری سے 4 اہلکار ہلاک ہوگئے ہیں۔

خبر ایجنسی کے مطابق مشرقی افغانستان میں امریکی افواج کے ذریعہ کیے گئے ایک فضائی حملے میں کم سے کم چار افغان فوجی ہلاک اور چھ زخمی ہوئے ہیں۔

صوبائی پولیس کے ایک ترجمان نے بتایا کہ رات گئے یہ واقعہ شورش زدہ صوبہ لوگر میں افغان سکیورٹی فورسز اور طالبان باغیوں کے مابین جھڑپوں کے دوران پیش آیا۔

شاہ پور احمد زئی نے غیر ملکی خبر ایجنسی کو بتایا گیا کہ یہ لڑائی پیر کی رات اس وقت شروع ہوئی جب باغیوں نے صوبائی دارالحکومت پل عالم کے قریب سیکیورٹی چوکی پر حملہ کیا۔

امریکی فوج کے ایک ترجمان نے بتایا کہ وہ ان خبروں سے آگاہ ہے کہ افغان افواج کی حمایت میں کیے گئے امریکی فضائی حملے میں اے این اے کی ہلاکتوں کا نتیجہ ہوسکتا ہے۔

امریکی اور افغان افواج مل کر اس پروگرام کی مشترکہ تفہیم کو فروغ دینے کے لئے مل کر کام کر رہی ہیں۔ جبکہ مشترکہ تفتیش جاری ہے۔

امریکی فوجی ترجمان نے حملے کی تصدیق کرتے ہوئے کہا ہے کہ اس نے صرف گاڑی چلانے والے حملہ آور کو ہلاک کردیا۔

اس حملے میں کوئی امریکی یا اتحادی فوج کے اہلکار زخمی یا ہلاک نہیں ہوئے ہیں۔ ترجمان نے مزید کہا کہ ہم واقعے کی تحقیقات کر رہے ہیں۔

طالبان کی طرف سے ذمہ داری کے دعوے کے بارے میں کوئی دعوی نہیں کیا گیا ہے ، جو اکثر افغانستان میں تعینات امریکی اور نیٹو افواج کے خلاف حملوں کا دعوی کرتے ہیں۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.