پاک چین مشترکہ فوجی مشق کا انعقاد

چین اور پاکستان ایک ماہ تک مشترکہ فوجی مشق کا انعقاد کریں گے تاکہ دونوں فوجیوں کے مابین باہمی تعاون کو فروغ دیا جاسکے۔

 تفصیلات کے مطابق مشترکہ طور پر دہشت گردی کے خطرات سے نمٹنے کی صلاحیت بھی اس کا حصہ ہے جن میں چین کے ساتھ مشترکہ منصوبوں کو نشانہ بنایا جاتا ہے۔

چینی وزارت قومی دفاع نے ایک بیان میں کہا ہے کہ عوامی لبریشن آرمی کی خصوصی فورس برگیڈ ’واریر  ‘ کا ایک چینی یونٹ مشترکہ مشق میں حصہ لے رہا ہے۔

چینی وزارت نے کہا کہ یہ دونوں ممالک کی اسپیشل فورسز کے مابین ساتواں “واریر” سیریز کی مشق ہے ، انہوں نے نوٹ کیا کہ یہ مشقیں ایک دوسرے کے جنگی تجربے سے سیکھنے اور سیکیورٹی کے خطرات سے نمٹنے کی صلاحیت کو بڑھانے اور تعاون کو بہتر بنانے پر مرکوز رکھیں گی۔

چین اور بھارت کی مشترکہ فوجی مشقیںبیان کے مطابق، ایک نیا مشق مضمون ، اہم سہولیات کا مشترکہ دفاع ، مشقوں میں شامل کیا جائے گا ، کیونکہ فوجی پہاڑی علاقوں میں انسداد دہشت گردی میں حصہ لیں گے۔

واضح رہے کہپاکستان کے وزیر اعظم نے کشمیر کے حوالے سے چین کے اصولی موقف کو سراہتے ہوئے کہا ہے کہ چین ہر مشکل وقت میں پاکستان کے ساتھ کھڑا رہا ہے۔

ان خیالات کا اظہار عمران خان نے بدھ کو چین کے صدر شی جن پنگ سے ایک ملاقات میں کیا۔

وزیر اعظم عمران خان نے چینی صدر کے ساتھ پاکستان کی موجودہ صورت حال کے بارے میں بات کرتے ہوئے بتایا کہ پاکستان مشکل معاشی حالات سے نکل آیا ہے اور اس حوالے سے چین کے مالی تعاون کو کبھی فراموش نہیں کیا جائے گا۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ چین نے کبھی بھی پاکستان کی مدد کے عوض کسی ایسی چیز کا مطالبہ نہیں کیا جو پاکستان کے قومی مفاد کے خلاف ہو اور اس نے پاکستان کی مدد بغیر کسی شرط کے کی ہے۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.