امریکی نوجوان کی لڑکیوں کی وفاداری کا امتحان لےکر ہزاروں ڈالر کی کمائی

image

امریکا کے ایک نوجوان نے دعویٰ کیا ہے کہ اسے لوگ اپنی گرل فرینڈز کی وفاداری کا امتحان کے لئے ہزاروں ڈالر کا معاوضہ دیتے ہیں۔

امریکی ریاست الاباما سے تعلق رکھنے والے 20 سالہ زیوئیر لونگ کا کہنا ہے کہ ایسے مردوں کی کمی نہیں جنہیں ہمیشہ یہ شک رہتا ہے کہ ان کی گرل فرینڈ اس کے علاوہ دیگر مردوں سے بھی چکر چلا رہی ہیں۔

زیوئیر کا کہنا ہے کہ ایسے شکی افراد اپنی گرل فرینڈ سے متعلق تحقیقات کے لیے مجھ سے رابطہ کرتے ہیں۔

زیوئیر کا کہنا تھا کہ وہ ان مردوں کی گرل فرینڈ سے رابطہ کرتے ہیں اور اپنے جال میں پھانسنے کی کوشش کرتے ہیں تاکہ وہ لڑکی کی وفاداری جان سکے۔

زیوئیر کا کہنا تھا کہ اس کی جانب سے کئے گئے رابطوں اور لڑکی کے جوابات کو دیکھتے ہوئے وہ اپنے گاہک کو بتاتے ہیں کہ ان کی گرل فرینڈ ان سے کتنی وفادار ہے۔

زیوئیر کا کہنا ہے کہ وہ کسی بھی مرد سے ان کی گرل فرینڈ کی وفاداری کا امتحان لینے کا معاوضہ لیتے ہیں اور یہ اس مرد کی مالی حیثیت کے مطابق ہوتا ہے۔ عام طور پر زیویئر کو ایک گاہک سے ہفتے کے 2 ہزار ڈالر (ساٹھے 3 لاکھ پاکستانی روپے) مل جاتے ہیں۔

Square Adsence 300X250


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
عالمی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.