بہت افسردہ ہوں کہ لوگوں نے مذاق بنایا، اداکارہ میرا نے پاگل خانے والی خبروں کے واقعے سے متعلق وضاحت کر دی

پاکستانی فلم انڈسٹری کی مقبول اداکارہ میرا کو گزشتہ چند دنوں قبل امریکا کے مینٹل اسپتال میں داخل کر ا دیا گیا تھا جس کے بعد ان کے شوہر کیپٹن نوید نے 50 ہزار ڈالر کی گارنٹی کے عوض میرا کو اسپتال سے فارغ کرایا اور اب اس معاملے پر اداکارہ میرا کا بھی وضاحتی پیغام آچکا ہے۔

میرا نے کہا ہے کہ پیش ہونے والے واقعے پر وہ بہت افسردہ ہیں لیکن اس کا مطلب یہ نہیں کہ ان کی ذہنی حالت درست نہیں۔

ایک ویب سائٹ کو دیے گئے حالیہ انٹرویو میں میرا کا مینٹل اسپتال میں داخلے اور ذہنی حالت خراب ہونے کے حوالے سے خبروں پر وضاحت پیش کرتے ہوئے کہنا تھا کہ امریکا میں وہ اسپتال کورونا ویکسی نیشن کے لیے گئی تھیں تاہم ان کی مینٹل اسپتال میں داخل ہونے کی خبریں وائرل ہوگئیں۔

اداکارہ نے مزید کہا کہ ذہنی حالت ایک سنگین مسئلہ ہے اور میں نہیں جانتی کہ لوگ ذہنی حالت سے متعلق کس طرح باتیں بنا لیتے ہیں اور پھر مذاق اڑاتے ہیں۔

میرا نے افسردہ ہونے کی وجہ سے متعلق انکشاف کرتے ہوئے بتایا کہ نئے پراجیکٹ نہ ملنے پر اگرچہ وہ افسردہ ہیں لیکن دماغی حالت ان کی بالکل درست ہے اور ان خبروں نے انہیں کافی افسردہ کیا۔

واضح رہے کہ سوشل میڈیا پر میرا کی والدہ کی ایک ویڈیو وائرل ہوئی تھی جس میں ان کا کہنا تھا کہ ان کی بیٹی کو کسی نے امریکا کے مینٹل اسپتال میں داخل کرادیا ہے۔


WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

1696