کیا آپ جانتے ہیں مائیکر اوون میں یہ نمبر والے بٹن کیوں ہوتے ہیں؟ جانیں اس میں چھپے ایسے راز جو بہت کم لوگ جانتے ہیں

مائیکرو اوون ہر گھر کی ضرورت بن گیا ہے، تقریباً اب سب ہی خواتین نے کچن میں اوون رکھا ہوا ہے تاکہ فوری طور پر کھانا گرم کرنے کی سہولت کو استعمال کرسکیں کیونکہ یہ کم وقت میں زیادہ کام کرنے کی سہولت دیتا ہے۔

مائیکرو اوون استعمال سب کرتے ہیں، مگر اس سے متعلق چند ایسے راز ہیں جو کم ہی خواتین جانتی ہیں، کیونکہ ان کا زیادہ تر رجحان اپنے کاموں میں ہوتا ہے،، جس کی وجہ سے یہ ان چیزوں پر دھیان نہیں دے پاتی ہیں۔

٭ مائیکرو اوون میں سے گھنٹی کی آواز اس لئے آتی ہے کیونکہ یہ ایک ٹائمر ہوتا ہے جو بتاتا ہے کہ اب کھانا گرم ہوگیا مگر اکثر رات کے وقت اس میں سے آواز آنے کا مقصد یہ ہوتا ہے کہ آپ نے اس کو ٹائم آؤٹ نہیں کیا ہے اس لئے یہ گھنٹی بج رہی ہے۔

٭ مائیکرو اوون میں نمبر دیئے ہوتے ہیں، جن میں سے نمبر 1 دبانے سے یہ سٹارٹ ہو جاتا ہے اور نمبر 2 دبانے سے یہ بند ہو جاتا ہے

٭ جن مائیکرو اوون میں الگ سے سوئچ آن اور سوئچ آف کا آپشن ہوتا ہے وہ انہی بٹنوں سے کھلتے ہیں، جبکہ جن مائیکرو اوون میں یہ بٹن نہیں ہوتے وہ دیگر نمبروں سے ہی آپریٹ ہوتے ہیں۔

٭ مائیکرواوون میں کھانا گرم کرتے وقت اکثر لوگوں کی پلیٹ ٹوٹ جاتی ہے، جس کی وجہ سے کھانا استعمال کے قابل نہیں رہتا، اس لئے چند مخصوص قسم کے برتن ہوتے ہیں، جو جلدی کھانا گرم ہونے میں مدد دیتے ہیں، ان برتنوں میں نان الیکٹرولائٹ زرات موجود ہوتے ہیں جس سے نہ تو پلیٹ ٹوٹتی ہے اور نہ ہی کھانا خراب ہوتا ہے۔


WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

1962