نزلے میں ہماری ناک کا ایک حصہ ہی کیوں بند ہوتا ہے؟ جانیئے بڑی وجہ

نزلہ زکام اور کھانسی کی شکایت میں اکثر ہم یہ دیکھتے ہیں کہ ہماری ناک کا صرف ایک ہی حصہ کام کررہا ہے اور دوسرا حصہ بند ہے، جس کی وجہ سے ایک عجیب سی کیفیت طاری ہوجاتی ہے، سانس لینے میں بھی تکلیف اور اکتا ہٹ کا الگ شکار ہوجاتے ہیں۔

یہ عمل صرف سردی میں ہی زیادہ نہیں بلکہ گرمی میں بھی بعض اوقات ہوجاتا ہے۔ اور اگر نزلہ آپ کا بہنے والا ہو تو پھر زیادہ تکلیف ہوتی ہے، کیونکہ ایک طرف کی ناک بہہ رہی اور دوسری طرف سے ناک صاف کرتے وقت کھچ کھچاؤ ہونے لگتا ہے۔ یہ بڑی عجیب بات ہے،

مگر کیا کبھی آپ نے غور کیا ہے کہ ایسا کیوں ہوتا ہے؟

اس کی وجہ طبی ماہرین نے بتائی کہ:

• ہوا پھیپھڑوں تک پہنچنے سے پہلے ناک میں سے گزرتے ہوئے گرم اور ہلکی سی گیلی ہوتی ہے جس کی وجہ سے پھیپھڑے خشک نہیں ہوتے اور نزلے کی صورت میں ہمارا جسم ایک نتھنے کو زیادہ ہوا پہنچا پاتا ہے اس طرح یہی ایک نتھنازیادہ بہتر طریقے سے کام کرتا ہے، اس لئے سانس بھی ایک طرف سے ٹھیک آتا ہے اور دوسری طرف سے نہیں۔

• اس کے علاوہ خون کا بہاؤ ایک تھنے کی طرف بڑھ جاتا ہے اور سوزش بھی بڑھنے لگتی ہے جس کی وجہ سے ناک آدھی کھلی آدھی بند ہوجاتی ہے۔

• ماہرین کا کہنا ہے کہ اس طرح کی صورتحال میں آپ کو چاہئیے کہ آپ زیادہ سے زیادہ پانی پئیں اور ڈاکٹر سے رجوع کریں تاکہ مذید مزاحمت سے بچ سکیں۔


WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

45