پارری گرل دنانیر نہیں کوئی اور ہے ۔۔۔۔ سب سے پہلے کس لڑکی نے یہ ویڈیو بنائی تھی؟ نئی دعویدار سامنے آگئیں

فیس بُک آن کریں یا انسٹاگرام، ٹوئٹر چیک کریں کریں یا پھر ٹی وی دیکھیں ہر جگہ پارری گرل کے چرچے نظر آ رہے ہیں، کوئی مارنگ شو کی زینت بنا رہا ہے تو کوئی پشاور زلمی کا برانڈ ایمبیسڈربنانے کی تگ و دو میں لگا ہے۔ ہر جگہ دنانیر کا ذکر کیا جا رہا ہے۔

کچھ روز سے ان کی ایک ویڈیو '' یہ میں ہوں، یہ ہماری کار ہے، یہ ہم ہیں، اور یہ پارری ہو رہی ہے۔'' سوشل میڈیا پر تیزی سے وائرل ہوئی، یہاں تک کہ شوبز شخصیات نے بھی اس انداز میں ویڈیوز بنائیں، پاکستانی ہو یا ہندوستانی سب ہی اس جملے کو بول رہے ہیں، جس نے دماغ میں درد کر رکھا ہے۔

گذشتہ روز اس ویڈیو کی حقیقت بھی سامنے آگئی، کہ یہ ویڈیو دنانیز نے نہیں بنائی بلکہ اس جملے کو سب سے پہلے تسبیل گیلانی نامی سوشل میڈیا انفلوئنسر نے بنایا تھا، اور انہوں نے اپنی انسٹاگرام پر شیئر کی تھی۔

جس پر دنانیر نے کمنٹ سیکشن میں یہ بھی کہا تھا کہ شاید یہ صحیح وقت ہے، اس ویڈیو کو میری پروفائل میں شیئر کرنے کا، جس پر تسبیل نے کمنٹ کیا تھا کہ بہتر ہے فیصلہ، بعد ازاں یہ ویڈیو دنانیر نے بنائی اور یہ رات و رات مشہور ہو گئیں۔

تسبیل گیلانی:

آپ بھی دیکھیں تسبیل نے یہ ویڈیو 30 جنوری کو شیئر کی جس میں یہ اپنی دوستوں کے ہمراہ کونٹینیٹل ہوٹل میں کہہ رہی ہیں: ''’یہ ہم ہیں، یہ ہماری لفٹ ہے اور یہ ہماری دو روپے والی پارٹی ہو رہی ہے۔ ''

دنانیر:

کہ دنانیر نے 6 فروری کو یہ ویڈیو شیئر کی جس میں یہ کہہ رہی ہیں: '' یہ ہماری کار ہے، یہ ہم ہیں، یہ ہماری ’پارری‘ ہو رہی ہے ''۔


WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

24279