گاڑی کی اس جگہ یہ خفیہ بٹن کیوں ہوتا ہے؟ جانیں وہ وجہ جو اکثر لوگوں کو نہیں معلوم

ٹیکنالوجی کے اس جدید دور میں بڑی کار کمپنیوں نے اپنی گاڑیوں میں ایک سے بڑھ کر ایک فیچرز متعارف کرائے ہیں جنہیں دیکھ کر آنکھوں کو یقین نہیں آتا۔ یہی مذکورہ کار کمپنیز سالانہ اربوں ڈالرز کا بزنس کرتی ہیں اور انہیں دنیا بھر کے ممالک میں امپورٹ کرتی ہیں۔

بڑی برانڈ کی جدید گاڑیوں میں چند خفیہ بٹن بھی لانچ کیے جانے لگے ہیں جو گاڑی کے مالک کے علاوہ کسی دوسرے شخص کے وہم و گمان میں بھی نہیں ہوتے ہیں۔

یہ خاص قسم کے خفیہ بٹن گاڑی کے اسٹیرنگ وہیل کے نچلے حصے کی جانب یا پیچھے کی جانب نصب کیے جاتے ہیں۔

ایک مشہور کار ویب سائٹ کے مطابق گاڑی چوری ہونے کے خلاف آلات کو مکمل طور پر مختلف طریقے استعمال کیا جاسکتا ہے۔ یہ امبیلیزرز ، آٹو پیجرز ، جی پی ایس ٹریکرز ، خصوصی الارمز کے ساتھ ساتھ پن یا لاک کی صورت میں بھی ہوسکتے ہیں۔

اس خفیہ بٹن کے استعمال کے کیا راز ہوسکتے ہیں؟

گاڑی میں ایک خاص قسم کی ڈیوائس نصب ہوتی ہے جس کے باعث اس خفیہ بٹن کو پریس کرنے سے گاڑی کے اسٹیئرنگ کو لاک کیا جا سکتا ہے اور ٹائر کی نقل و حرکت کو روکا جا سکتاجس کے باعث آپ کی گاڑی چوری ہونے سے بچ سکتی ہے۔

خیال رہے کہ یہ خفیہ بٹن بڑی برانڈ کی کاروں میں لگائے جاتے ہیں۔


WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

1305