کسی نے 5 مرغیاں لیں تو کوئی 10 مرغیاں لے گیا ۔۔ عوام کی حمزہ شہباز کے پولٹری فارم میں لوٹ مار، ویڈیو

image

سیاسی گرما گرمی میں جہاں عوام بھی غم غصے سے بھرپور نظر آتے ہیں وہیں اب سیاست دانوں سے نفرت اور ہر حد کو چھو لینے والا غصہ دیکھنے کومل رہا ہے۔

ہماری ویب ڈاٹ کام کی اس خبر میں آپ کو ایک ایسے ہی واقعے سے متعلق بتائیں گے۔

سوشل میڈیا پر ایک ویڈیو کافی وائرل ہے جس میں ایک پولٹری فارم کے اندرونی مناظر کو دیکھا جا سکتا ہے جس میں کچھ لوگوں کو بھی دیکھا جا سکتا ہے۔

ایکسپریس ٹریبون کی رپورٹ کے مطابق کہا جا رہا ہے کہ پولٹری فارم حمزہ شہباز شریف کا ہے، جس میں مشتعل عوام داخل ہوئی اور عوام نے پولٹری فارم میں موجود مرغیوں کا صفایا کرنا شروع کیا۔

ویڈیو میں دیکھا جا سکتا ہے کہ عوام کی بڑی تعداد پولٹری فارم میں موجود ہے جبکہ ہر شخص کے ہاتھ میں دو سے زائد مرغیاں بھی موجود ہیں۔

چہرے پر خوشی، ہاتھوں میں مرغیاں لیے عوام اس لیے بھی خوش ہیں کہ اس مہنگائی کے طوفان میں وہ آج دل بھر کر مرغی تناول کریں گے، لیکن اخلاقی طور معاشرے کا منفی چہرہ بھی کھل کر سامنے آ رہا ہے جہاں عوام مبینہ طور پر حمزہ شہباز کے پولٹری فارم میں داخل ہوئے۔


WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
تازہ ترین خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.