جھوٹی گواہیوں کے خلاف جنگ ہو گی، چیف جسٹس

کراچی — 

سپریم کورٹ کے چیف جسٹس آصف سعید کھوسہ نے کہا ہے کہ وہ مقدمات میں جھوٹی گواہی دینے والوں کے خلاف جنگ کریں گے۔ ان کا کہنا ہے کہ ملک میں جھوٹی گواہیوں اور مقدمات میں تاخیری حربے اپنانے کے باعث عدلیہ پر بوجھ بڑھ رہا ہے۔

سینٹرل پولیس آفس کراچی میں "انصاف کے شعبے میں اصلاحات" کے موضوع پر تقریب سے خطاب کرتے ہوئے چیف جسٹس نے کہا کہ اس وقت جھوٹی گواہیاں دینے والے 15 ملزمان کے خلاف ملک میں مقدمات چل رہے ہیں جن کی تعداد میں آنے والے دنوں میں اضافہ ہو گا۔

چیف جسٹس کا کہنا تھا کہ اگلے مرحلے میں ان تفتیشی افسروں کو بھی انصاف کے کٹہرے میں لایا جائے گا جو انصاف کے اصولوں کے برخلاف تفتیش کرتے ہیں اور غلط چالان جمع کروا کر عدالتوں میں مقدمات کی تاخیر کا باعث بن رہے ہیں۔

چیف جسٹس نے اس پر زور دیا کہ پولیس اور دیگر تحقیقاتی ایجنسیاں معیاری تفتیش کے لیے جدید تکنیک اور پیشہ وارانہ مہارت کا استعمال کریں تاکہ کم وقت میں بہتر اور ٹھوس نتائج حاصل ہوں اور عدالتوں میں ملزمان کے خلاف کیسز ثابت کیے جا سکیں۔

چیف جسٹس نے بتایا کہ عدالتی نظام میں بھی مؤثر تبدیلیاں لائی جا رہی ہیں جس کے مثبت نتائج سامنے آ رہے ہیں۔ چیف جسٹس نے بتایا کہ ملک بھر میں پولیس افسروں کے خلاف ایس پی رینک کے عہدے داروں کی زیر نگرانی کمپلین سیلز میں 71 ہزار سے زائد شکایات جمع کرائی گئیں، جن میں سے 57 ہزار کا بر وقت ازالہ کیا جا چکا ہے۔ اس عمل سے ماتحت عدالتوں پر کام کے بوجھ میں 11 فیصد جب کہ اعلیٰ عدالتوں پر مقدمات کے دباؤ میں بھی 20 فیصد کمی ہوئی ہے۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.