کیا آپ نے کبھی سوچا ہے کہ بجلی سے چلنے والی ان سیڑھیوں میں لکیر نما نالیاں کیوں ہوتی ہیں؟جانیں اس کی دلچسپ وجہ

آج کے نئے دور میں تقریباً ہر ائیرپورٹ، شاپنگ مال، یا اس طرح کی کئی متعدد جگہوں پر برقی سیڑھیاں یعنی اسکلیٹر نصب کیے جاتے ہیں جن کے ذریعے انسان سیڑھیاں چڑھنے یا اترنے پر اپنی توانائی خرچ کئے بغیر اپنی منزل تک پہنچ جاتا ہے۔ لیکن کیا آپ نے کبھی یہ سوچا کہ ان برقی سیڑھیوں پر لمبی لمبی لکیر نما نالیاں کیوں موجود ہوتی ہیں؟

اگرچہ یہ لکیریں ان سیڑھیوں کی خوبصورتی میں اضافہ کرتی ہیں لیکن در حقیقت انہیں بنانے کی اصل وجہ سیڑھیوں میں خوبصورتی پیدا کرنا نہیں ہوتا۔

آپ نے دیکھا ہو گا کہ ان سیڑھیوں کی شروعات میں ایک کنگھا نما دھات بھی نصب ہوتی ہے جو کہ جوتوں میں لگے کچرے یا گَرد جو ان نالیوں میں جاتا ہے اسے صاف کر دیتی ہے جس کے باعث یہ سیڑھیاں پھنستی یا رکتی بھی نہیں۔

اس کے ساتھ ہی اگر پھسلن کا سبب بننے والا کوئی محلول اگر سیڑھیوں پر گرے تو وہ بھی براہ راست ان نالیوں میں جاتا ہے اور لوگوں کے لیے پھسلن کا سبب نہیں بنتا جب کہ شروع میں لگا کنگھا اسے صاف بھی کر دیتا ہے۔


WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

28