ڈبلیو ایچ او کے ماہرین نے کورونا ویکسین کے حوالے سے لوگوں کو کیا اہم مشورہ دے دیا؟

ڈبلیو ایچ او (عالمی ادارۂ صحت) کے ماہرین نے موڈرنا کمپنی کی کورونا ویکسین کی سفارش کر دی ہے۔

عالمی ادارہ صحت کے پینل نے گزشتہ یعنی منگل کے روز تجویز دی کہ موڈرنا کمپنی کی جانب سے تیار کردہ اس وبا کی ویکسین کی دو خوراکیں 42 دن کے وقفے سے مریضوں کو دی جا رہی ہیں، مگر مریض کی صورت حال دیکھ کر اسے 28 دن میں بھی دیا جاسکتا ہے۔

ماہرین کی جانب سے کورونا ویکسین کی خوراکیں تواتر کے ساتھ فراہم کرنے کی تجویز فائزر کی جانب سے جاری کی جانے والی رپورٹ کے بعد کی۔

عالمی ادارہ صحت کے ایڈوائزری گروپ نے کہا کہ ویکسین کی خوراکیں جلد فراہم کرنے سے انسان کا مدافعتی نظام مضبوط اور متحرک ہوتا ہے۔

عالمی ادارہ صحت کے ایڈوائزری گروپ نے کہا کہ ویکسین کی خوراکیں جلد فراہم کرنے سے انسان کا مدافعتی نظام مضبوط اور متحرک ہوتا ہے۔

ادارے کے ماہرین نے یہ بھی بتایا کہ 28 روز میں دی جانے والی دو خوارکوں میں 0.5 ملی لیٹر دوا انسانی جسم میں جانا ضروری ہیں۔

واضح رہے کہ امریکا کی دو دوا ساز کمپنیوں فائزر اور موڈرنا نے عالمی وبا کورونا کی ویکسین تیار کی ہے جس کو دنیا بھر میں منظوری مل گئی ہے جو کہ اب یہ شہریوں کو دی جا رہی ہے۔


WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

781