اتنا لمبا جوتا کس کا ہے جو سب دیکھتے ہی رہ گئے؟ 5 عجیب و غریب حیران کر دینے والی تصاویر جو آپ کا بھی سر گھما دیں

انٹرنیٹ پر متعدد ایسی تصاویر زیر کردش رہتی ہیں جنہیں دیکھ یقین کرنا مشکل ہوجاتا ہے اور انسان سوچنے پر مجبور ہوجاتا ہے کہ آیا تصویر میں موجود شے کا مقصد کیا ہے یا اس تصویر میں گڑبڑ کہاں پوشیدہ ہے۔

آج ہم آپ کو ایسی ہی 5 تصویر دکھانے جارہے ہیں جنہیں دیکھ کر ثابت ہوجاتا ہے کہ دنیا ہمیں ایسی عجیب و دلچسپ تصاویر دکھائے نہیں تھکتی۔

1- لمبے ترین جوگرز

کیا آپ سوچ سکتے ہیں کہ اتنے لمبے جوگرز آخر کس کے ہوسکتے ہیں، اور ان جوتوں کو دیکھ کر آپ کے ذہن میں سب سے پہلا خیال یہ آرہا ہوگا کہ کس شخص کے اتنے لمبے پاؤں ہوں گے جس کے لیے یہ جوتے تیار خاص طور پر تیار کیے گئے۔

دراصل کوئی ایسا شخص نہیں جس کے لیے یہ جوگرز تیار کیے گئیے ہوں بلکہ یہ جوتے نمائش کے لیے بنائے گئے ہیں۔ یہ جوگرز ڈوفالا بھائی اسٹوڈیو کی طرف سے تیار کردہ انتہائی لمبے جوتے ہیں جس کا سائز 90 ہے۔

2- باہمت مزدور

اس تصویر میں دیکھا جا سکتا ہے کہ دو مزدور پہاڑ کے ساتھ ایک سڑک کی تعمیر میں اپنا کردار ادا کر رہے ہیں تاکہ ۔ حیران کردینے والی یہ تصویر چین کی ہے جس میں دو محنتی مزدور کام کرتے دکھائی دے رہے ہیں۔

3- عجیب و غریب عمارت

جس طرح سانپ اپنی پرانی جلد کچھ سالوں بعد اتار دیتا ہے بالکل ایسا ہی مذکورہ تصویر میں اس بلند وبالا عمارت کو دیکھ کر لگتا ہے۔ عمارت کے اندر موجود شیشے واضح دکھائی دے رہے ہیں، ہوسکتا ہے اس عمارت کی دیوار تزئین و آرائش کی لیے گرائی جا رہی ہو یا پھر زلزلہ آنے کی صورت میں اس بلڈنگ کا یہ حال ہوگیا ہو۔

4- ڈرا دینے والا پودا

بظاہر یہ ایک خوبصورت پودا ہے ، لیکن آپ رات کے وقت اس کے پاس سے گزرنا نہیں چاہیں گے۔

5- تین جڑوان مسافر

اتفاق ہوسکتا ہے، لیکن اس تصویر نے دیکھنے والوں کو یقیناً دنگ کر دیا ہوگا۔ مذکورہ تصویر میں دیکاھ جا سکتا ہے کہ ایک کے پیچھے ایک بیٹھے تین ایک جیسی شکل والے آدمی ٹرین میں سو رہے ہیں۔تصویر مین شاید فوٹو شاپ کا کمال شامل ہوسکتا ہے۔ کیونکہ ایسا ممکن نہیں۔


WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

1392