ہماے پاؤں کی سب سے چھوٹی انگلی کیوں ہوتی ہے؟ جانیں انگلیوں سے متعلق ایسے راز جو ہم نہیں جانتے

ہم اپنے پیروں اور اس میں موجود انگلیوں کی مدد سے چلتے ہیں مگر کیا آپ جانتے ہیں کہ ہمارے پاؤں میں یہ چھوٹی انگلی کیوں ہوتی ہے کیا اس کا کوئی کام بھی ہوتا ہے یا نہیں۔؟

دراصل پاؤں کی یہ چھوٹی انگلی انسانی صحت اور دماغی نیورانز کو آپس میں جوڑنے کا کام کرتی ہے، اس لئے یہ ہمارے پاؤں میں موجود ہوتی ہے۔ البتہ ہمارے چلنے کے دوران اس انگلی کا استعمال نہیں ہوتا ہے۔

ہمارے پیروں میں موجود چوتھی انگلی کا تعلق اس کییائی میلانن سے ہے جو انسانی جلد کے رنگ کو کنٹرول کرتا ہے تاکہ سر سے پاؤں تک جلد کا رنگ ایک متوازن مقدار میں رہے ۔

پاؤں کی تیسری انگلی آپ کے معدے اور آنتوں سے جڑی ہوتی ہے جوکہ پورے جسم میں نظامِ ہاضمہ کے عمل کو تیز کرتی ہے اور غذا کو جسم کے ہر حصے میں پہنچانے میں مدد دیتی ہے۔

ہمارے پاؤں کی دوسری انگلی کا تعلق دل سے ہے یہ خون کی روانی کو کنٹرول میں رکھنے کا کام کرتی ہے۔

پیر کا انگھوٹا تولیدی نظام اور نظامِ تنفس سے براہِ راست رابطے میں ہوتا ہے جو کہ آپس میں ایسا ربط پیدا کرتے ہیں جس سے نہ صرف آپ کی اندرونی صحت بحال ہوتی ہے بلکہ سانس کے مسائل بھی کنٹرول میں رہتے ہیں۔


WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

926