پی آر پی ٹریٹمنٹ کیا ہوتا ہے! جانیے گنج پن کا بہترین علاج جو بالوں کو دوبارہ کیسے اُگاتا ہے؟

آج کل مردوں میں گنج پن کافی عام دکھائی دیتا ہے بلکہ گنج پن میں اتنی تیزی آچکی ہے کہ کوئی شخص 30 برس کی عمر سے پہلے ہی گنج پن کا شکار ہونے لگ جاتا ہے۔

عام طور پر بال جھڑنے کی صورت میں بہت سے افراد ہیر ٹرانسپلانٹ کا سہارا لیتے ہیں جس کے بعد وہ ایک بار پھر جوانی کی طرف لوٹ آتے ہیں۔

آج ہم گنج پن کا شکار افراد کے لیے ایک اور طریقہ لے کر حاضر ہوئے ہیں جس کا رجحان بڑھ رہا ہے اور لوگ اس عمل کی جانب گامزن ہیں۔ یہ طریقہ کار ایسا ہے جس کے بعد بال مضبوط ہوسکتے ہیں۔

اس خاص طریقہ کار کا نام ہے پی آر پی ہیئر ٹریٹمنٹ جس کے بارے میں بہت سے لوگ نہیں جانتے لیکن آج ہم آپ کو اس کی تفصیلات سے آگاہ کریں گے۔

پی آر پی کے علاج کے ذریعے ، تھرومبوسائٹس سے بالوں کو تقویت دی جاتی ہے جو ایک فرد کے خون کا سیمپل لینے کے بعد سینٹرفیوگریشن عمل کے دوران الگ کردیا جاتا ہے۔پی آر پی کے عمل میں خون کے اس گاڑھے اجزاء کو ، پلیٹلیٹ ، لیوکوسائٹ ، کے عوامل اور سائٹوکائن کہا جاتا ہے ، اسی حصے میں انجیکشن لگا کر اسی شخص کو واپس کردیا جاتا ہے جہاں علاج کی ضرورت درکار ہوتی ہے۔مذکورہ پی آر پی کا علاج کئی سالوں سے امریکہ سمیت تمام یورپی ممالک میں کیا جا رہا ہے۔ یہ ایک عام علاج ہے جو خاص طور پر زخموں کی افادیت ، نرم بافتوں کی شفا یابی ، بالوں کے جھڑنے کے علاج میں استعمال ہوتا ہے۔

پی آر پی ہیئر ٹریٹمنٹ کس لئے استعمال ہوتا ہے؟

پی آر پی ٹریٹمنٹ ایک ایسا علاج ہے جو بالوں کو پتلا کرنے کے لئے استعمال کیا جاتا ہے ، خاص طور پر اینڈروجنیٹک ایلوپسیہ کے نتیجے میں ،یہ دراصل بالوں کے جھڑنے کے نام سے جانا جاتا ہے۔پی آر پی ٹریٹمنٹ بالوں کو گرنے سے روکنے اور بالوں کو مضبوط کرنے میں مدد فراہم کرتا ہے۔بالوں کی ٹرانسپلانٹیشن کے نتائج کو بڑھانے کے لے بالوں کی ٹرانسپلانٹیشن کے بعد پی آر پی کا بھی اطلاق ہوسکتا ہے۔بہت سے مریضوں کے ذریعہ پی آر پی کے علاج کو ترجیح دی جاتی ہے کیونکہ اس سے پوسٹ آپریٹو (Post-Operative) کے بعد کی شفا یابی کے عمل میں مدد ملتی ہے ۔ہیئر ٹرانسپلانٹ آپریشن کے بعد بالوں کی نشوونما اور بالوں کی موٹائی پر مثبت اثر پڑتا ہے۔

پی آر پی ٹریٹمنٹ مرد و خواتین دونوں کروا سکتے ہیں جو اس وقت بالوں کے گرنے کا سامنا کر رہے ہیں۔


WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

2055