دانیہ واپس آ جاؤ میں تمہیں کچھ نہیں کہوں گا ۔۔ عامر لیاقت نے دانیہ شاہ کو کیا آفر کر دی؟ نئی ویڈیو وائرل

image

عامر لیاقت اور ان کی تیسری اہلیہ دانیہ شاہ کے درمیان ہونے والے معاملات نے جہاں سوشل میڈیا پر توجہ حاصل کی ہے وہیں عامر لیاقت اس پوری صورتحال میں معاملے کو افہام و تفہیم سے حل کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔

ہماری ویب ڈاٹ کام کی اس خبر میں آپ کو انہی کی ایک ایسی ہی ویڈیو کے بارے میں بتائیں گے۔

سوشل میڈیا پر عامر لیاقت حسین کی ایک ویڈیو وائرل ہے جس میں وہ مریم نامی خاتون سے بات کر رہے ہیں جو کہ غالبا میڈیا پرسنلٹی ہیں، اس کال ریکارڈنگ میں عامر لیاقت نے نہ صرف دانیہ شاہ کے جھوٹ کو فاش کیا بلکہ ایک سمجھدار شوہر ہونے کی حیثیت سے اہلیہ کو واپس گھر آنے کی دعوت بھی دے دی۔

مریم نے دانیہ کا انٹرویو لیا تھا اور اس کے فورا بعد عامر لیاقت حسین سے رابطہ کیا گیا اور ان کی ویڈیوز سے متعلق دریافت کیا، ان ویڈیوز میں عامر لیاقت نشہ کرتے ہوئے دیکھے گئے تھے، جس پر عامر لیاقت نے مریم کو جواب دیتے ہوئے بتایا کہ یہ تمام نشے دانیہ خود لے کر آئی تھی اور اگر آپ کو میرے پر شک ہے تو میڈیکل ٹیسٹ کرا لیں میرا۔

وہ یہ سارے کام کرتی تھی، وہ ہی سارے نشے لودھراں سے لے کر آئی تھی۔ عامر لیاقت نے دانیہ کے نشے سے متعلق الزام کو ہنس کر رد کر دیا۔

ویڈیو میں مریم اور دانیہ شاہ کے درمیان ہونے والی گفتگو بھی سنی جا سکتی ہے، جس میں مریم نے سوال کیا کہ جب ہم آپ سے ملنے آئے تو آپ نے ویڈیو دینے سے انکار کر دیا، تو پھر آپ کے موبائل کی ویڈیوز کیسے سوشل میڈیا پر باہر نکلیں؟ جس پر دانیہ نے کہا کہ مجھے لگتا ہے میرا موبائل ہیک ہو گیا ہے، اکاؤنٹ خود بخود لاگ ان ہو رہا ہے، انسٹاگرام پر بھی تبدیلی ہو رہی ہے۔

عامر لیاقت کا مریم سے کہنا تھا کہ جن کے پاس آپ گئی ہیں، یہ جھوٹ بول رہے ہیں اور جھوٹ بولنے والوں سے میں کیا بات کروں؟ وہ جھوٹی آپ کو غلط خبریں دے رہی ہے۔ کئی دنوں تک میرے ساتھ رہی، اور اب کہہ رہی ہے کہ مجھے کھانا نہیں دیا۔

میں خود تکلیف میں ہوں کہ میں نے ایک لڑکی کو سہارا دیا اور وہ مجھ پر ہی تہمت لگا رہی ہے۔ مریم آپ ایک کردار ادا کر سکتی ہیں، حالانکہ اس لڑکی نے گندی باتیں کی ہیں لیکن میں نے ان کے گھر والوں کی مدد کی، پیسے دیے، صرف اسی ماہ میں نے دانیہ کے گھر والوں کو 22 لاکھ روپے دیے۔ میں نے بیٹا بن کر ان کی مدد کی، اب اس جنگ کا ایک ہی حل نکلتا ہے کہ میں اس حالت میں بھی اسے قبول کرنے کو تیار ہوں۔

جبکہ عامر لیاقت نے بینک اکاؤنٹس سے متعلق بھی بتایا کہ میرے پاس بینک اکاؤنٹس کی تفصیلات ہیں جس کے مطابق میں نے انہیں پیسے دیے، جبکہ دانیہ کو میں کچھ نہیں کہوں گا، وہ واپس اپنے گھر آجائیں۔ عامر لیاقت اب بھی ایک سمجھدار مرد کی طرح معاملے کو حل کرنے اور رشتہ بچانے کی کوشش کر رہے ہیں دوسری جانب دانیہ شاہ ویڈیوز اور الزامات کے ذریعے معاملے کو طول دے رہی ہیں۔


WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
تازہ ترین خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.