کون سے گلاس میں پانی کی مقدار سب سے زیادہ ہے؟ آپ کے پاس صرف 30 سیکنڈز ہیں، تیز دماغ والے لوگ جواب بتائیں

image

یہ ایک پہلی ہے کا آپ نے جواب دینا ہے۔ تیز ترین ذہانت رکھنے والوں کے لیے بھی یہ پہیلی اتنی آسان نہیں جس کا وہ کم وقت میں جواب سے سکیں۔ تو بتائے کون سے گلاس میں پانی کی مقدار سے زیادہ موجود ہے؟ تیس سیکنڈز میں آپ نے جواب دینا ہے

یہ بصری چال ان لوگوں کے لیے چنی ہے جو پہیلیاں حل کرنے مہارت رکھتے ہیں اور تجزیاتی گیموں سے لطف اندوز ہوتے ہیں۔ اس قسم کی پہیلیاں حل کرنے کے لیے پس منظر کی سوچ کی ضرورت ہوتی ہے۔

ہوشیار ذہن والے افراد اس پہیلی کو 30 سیکنڈ میں حل کر سکنے کی سکت رکھتے ہیں۔ اب پیارے قارئین، توجہ مرکوز کریں اور جلدی سے حل تلاش کرنے کی کوشش کریں۔

تصویر میں دیکھا جا سکتا ہے کہ (A) آپشن والے پانی کے گلاس میں قینچی رکھی ہے۔ گلاس (B) میں ایک پیپر کلپ موجود ہے، گلاس (C) میں ایک صافی ہے جبکہ گلاس (D) میں ایک گھڑی رکھی دکھائی دے رہی ہے۔

اگر ہم تصویر کو غور سے دیکھیں تو معلوم ہوگا کہ تمام گلاسوں میں پانی کی سطح ایک جیسی ہے مگر ان کے اندر پانی کے علاوہ دیگر چیزیں مختلف ہیں۔ لہذا جس گلاس میں سب سے ہلکی چیز ہوگی یقینا اس میں پانی کی مقدار زیادہ ہوگی۔

تواس نظری وہم کا جواب آپشن "B" ہے۔ ایک کپ جس کے اندر پیپر کلپ ہے ہے اس میں قینچی، صافی اور گھڑی والے کپ سے زیادہ پانی ہوتا ہے۔

تو بتایئے آپ کو کون سے گلاس میں پانی کی مقدار سب سے زیادہ لگی؟ اپنی رائے کا اظہار 'ہماری ویب' کے فیسبک پیج پر کمنٹ کر کے دے سکتے ہیں۔


مزید خبریں
تازہ ترین خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.