مدینہ سے آئے تو قرآن پاک کا ترجمہ کر لیا ۔۔ کوریا کے اس لیکچرار کے ساتھ کیا ہوا جو یہ دین اسلام کی ہی خدمت میں مصورف ہو گئے؟ دیکھیں

image

دنیا میں سب کچھ اللہ پاک کے احکامات سے ہوتا ہے ۔ اور اسی بات کا واضح ثبوت یہ کوریا کا رہائشی ہے کیونکہ اس نے وہ کارنامہ سر انجام دیا ہے جس کیلئے اللہ پاک نے کچھ لوگ پہلے سے ہی چن لیے ہوتے ہیں۔

انہوں نے قرآن پاک اور صحیح بخاری کا ترجمہ کورین زبان میں کر لیا۔ اس کام کیلئے انہیں 7 سال کاعرصہ لگا ہے یہی نہیں اسے نیک اور بہترین کام سے پہلے انہوں نے اللہ پاک کے 99 نام بھی لکھے تھے ۔ بنیادی طور پر یہ ایک کورین مسلمان ہیں جن کا نام ڈاکٹر حامد چوئی یانگ کل حفیظ اللہ ہے۔

بلغ ہونے کے ساتھ ڈاکٹر حامد ایک ساؤتھ کوریا کی یونیورسٹی میں لیکچرار بھی ہیں۔ جہاں یہ اسلامی تعلیمات اور عربی زبان بھی پڑھاتے ہیں۔ اس کے علاوہ آپکو یہ بھیہ بتاتے چلیں کہ انہوں نے گریجویشن مدینہ شریف کی اسلامی یونیورسٹی سے کیا۔

جیسے ہی یہ خبر سوشل میڈیا کی زینت بنی ہے تب سے ہی اسے ہزاروں لوگ دیکھ چکے ہیں جبکہ ڈھائی ہزار سے زائد لوگوں نے اسے پسند بھی کیا ہے۔


مزید خبریں
عالمی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.