عالم انسانییت کیلئے واحد پناہ

(Syed Haseen Abbas Madani, )

آج کی دنیا میں انسانییت کیخلاف ایک سے ایک بھیانک جرائم کا تذکرہ ہم سوشل میڈیا کی بے شمار ویڈیو میں وائرل ہوتے ہوئے دیکھتے کہیں یہ بتایا جاتا ہے کہ یہودی۔ دنیا کی آبادی ایک ارب تک محدود کرنا چاہتے ہیں۔ یہ حیاتیاتی جنگ خوفناک وائرس کے ذریعہ دنیا میں برپا کیئے ہوئے ہیں۔ اور ان کی یہ شرارت ویکسین کے ذریعہ عمل میں لائی جاتی ہے۔جسکے نتیجہ میں ہمیں پیدا ہونے والے معذور بچے نظر آتے ہیں۔

جمہوریت کا تقد­س بھی دنیا میں انہی نے قائم کیا ہے۔ مگر اب یہ دنیا کو ڈیجیٹل بنانے چلے ہیں تاکہ انسانیت کو غلام بنا لیں اور یہاں جمہوریت کا وجود مٹا دیں گے۔ دنیا کو وائرس سے خوف دلا کر یہ پروپگنڈا کر رہے ہیں کہ کرنسی نوٹ سے وائرس پھیلتا ہے۔لِہٰذا ڈیجیٹل کرنسی کا نظام نا فذ کرکے پوری دنیا کو غلام بنا لیں گے۔

مسلمان بھی اپنے مضبوط مذہبی اور سچّے نظام کے با وجود انہیں کی طرف جھک جائیں گے۔ اور اس طرح ساری انسانیت ان یہودیوں کی غلام ہو جائے گی۔

ہماری آزادی صرف اس صورت میں قائم رہ سکتی ہے کہ ہماری اپنی اسلامی حکومت ہو جو یہودیوں کی ریشہ دوانیوں سے پاک آزاد و خود مختار ہو اور تمام انتظامی امور کو اللہ کی کتاب قرآن اور اسکے حبیب کی احادیث کیمطابق پورا کیا جائے۔ اگر انسانیت اس معاملہ میں چوک گئی۔ تو بہت بڑا نقصان ہو گا۔یہ یہود تو ہمیشہ سے اللہ اور اسکے رسولوں کے خلاف ہیں۔ اللہ تعالٰی فرماتا ہے کہ انہوں نے اکثر انبیا ء کو قتل کر دیا۔ اور آج بھی یہودی اپنی عادات پر قائم ہیں۔ ان کا بس چلے تو یہ دنیا کو فساد سے بھر دیں۔

آج ہمارے سامنے یو ٹیو ب کے توسط سے بے شمار ویڈیو وائرل ہیں جنمیں یہودیوں کی تمام سازشوں کا تذکرہ کیا جاتا ہے۔ اور انکے عزائم فی الحقیقت بہت خطرناک ہیں۔ مگر قدرت کا یہ نظام دیکھیے کہ اللہ نے یہ بات انہیں کی طرف سے نشر کروائی۔

ہمیں چاہیئے کہ ہم اللہ کی مہربانی پر شکر گذار ہوں اور اللہ کی مرضی کے مطابق ریاست قائم کریں۔ ٓاجکل زمانہ قرب قیامتہ ہے دجّال کی آمد بھی ہے اور امام مہدی کا ظہور بھی ہونے والا ہے۔ ہم پر واجب ہے کہ ہم سچّے ایمان کیساتھ اللہ کی اطاعت کریں اور حق و صداقت کی معاونت کریں۔ دوسری صورت میں ہم غلام ہو جایئں گے اور دجّال ہم پر حاوی ہوجائے گا۔ اور ہماری دنیا اور آخرت دونوں بر باد ہو جائیں گی۔ اللہ ہماری مدد فرمائے۔ آمین۔

 

Rate it:
Share Comments Post Comments
Total Views: 290 Print Article Print
 PREVIOUS
NEXT 
About the Author: Syed Haseen Abbas Madani

Read More Articles by Syed Haseen Abbas Madani: 55 Articles with 18109 views »
Currently, no details found about the author. If you are the author of this Article, Please update or create your Profile here >>

Comments

آپ کی رائے
Language: