شہزادی ڈیانا کے بال چھوٹے کیوں تھے؟ جانیں انہوں نے یہ فیصلہ کیوں کیا؟

شہزادی ڈیانا 90 کی دہائی سے لے کر اب تک اپنی خوبصورتی اور منفرد انداز کی وجہ سے پہچانی جاتی ہیں، ان کو لوگ آج بھی یاد کرتے ہیں بازاروں میں ڈیانا کے اسکرٹس اور اسکارف جو یہ اکثر گلے میں باندھتی تھیں یہ چیزیں آج بھی فروخت ہوتی ہیں۔ کیونکہ یہ شہزادی تھیں ان کا ہر انداز لوگوں کو بھایا، ہر چیز میں ان کی نقل کرنے کی کوشش کی جاتی.

مگر جب بات خوبصورت اور منفرد ہیئر شاٹ کٹ کی آتی تو لوگ یہی سوال کرتے ہیں کہ آخر کیا وجہ تھی کہ ڈیانا نے اپنے بال نہ بڑھائے جبکہ وہ جس قسم کی پراڈکٹس استعمال کرتی ہیں وہ تو فوری بالوں کی نشوونما کرتے ہیں اور ان کی یہی خاصیت ہے جس کی وجہ سے یہ اتے مہنگے ہیں۔

آج ہماری ویب آپ لوگوں کے اس سوال کا جواب آپ کو ڈیانا کے مشہور ہیئر سٹائلسٹ میک نائٹ کے ایک انٹرویو سے بتاتے ہیں جو کہ غالبً 1990 میں دیا گیا تھا۔

میک نائٹ کے مطابق:

'' 1990ء میں بالوں کے فیشن مختلف تھے کوئی بہت چھوٹے تو کوئی بہت بڑے بال رکھتا تھا، خواتین کے حوالے سے بالوں کی کشش چھوٹے بالوں میں سمجھی جانے لگی، ایک دن مجھے ڈیانا نے اپنے ہیئر سٹائلسٹ کے ساتھ بلوایا، میری ان سے ملاقات ہوئی تو ڈیانا نے کہا میک بالوں میں کون سا اسٹائل بنوایا جائے کہ شہزادیوں جیسی خوبصورتی جھلکنے لگے، میں نے کہا شیزادی مائے گڈنس! میری رائے چھوٹے ہیئر کٹ میں ہے، کیونکہ یہ آپ کے چہرے کے فیچر کے حساب سے بہت سوٹ کرے گا جس کے بعد میں نے ہی ان کے بالوں کی کٹنگ کی اور ہیئر سپرے سے بال جمائے۔''

ڈیانا کے انٹرویو میں ہے کہ:

'' چھوٹے بال ان لوگوں کو پسند آتے ہیں جن کی شخصیت ہر قسم کے فیشن میں اِن رہنے کا حوصلہ رکھتی ہے اور میں بھی انہی لوگوں میں سے ہوں۔ بڑے بال تو خواتین کرلیتی ہیں،مگر ان کو سنبھال نہیں پاتی، ایسے بالوں کا کیا فائدہ جو آپ کو حسین نہ دکھائیں۔''


WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

1916