اگر آگ لگانی تھی تو رپورٹ کرتی نا، ٹک ٹاک بنانی ضروری تھی کیا۔۔ مشی خان نے ٹک ٹاکر ڈولی کو کھری کھری سنادی، مزید کیا کہا؟

image

ہر آئے روز سوشل میڈیا پر نیا تنازعہ کھڑا ہوجاتا ہے۔ اب ٹک ٹاکر ڈولی جو کہ ان دنوں کافی خبروں میں موجود ہیں انہیں لوگوں کی جانب سے تنقید کا نشانہ تو بنایا ہی گیا وہیں سوشل میڈیا پر ایکٹیو رہنے والی اداکارہ مشی خان نے بھی ڈولی کو آڑے ہاتھوں لیا ہے۔

حال ہی میں اسلام آباد میں مارگلہ کی پہاڑیوں میں ٹک ٹاک بنانے والی ڈولی کی ویڈیو پر وضاحتی بیان کو مشی خان نے جعلی قرار دیا ہے۔

مشی خان نے سوشل میڈیا اکاؤنٹ انسٹاگرام پر ڈولی کے خلاف اسٹوری شئیر کی جس میں انہوں نے ٹک ٹاکر پر تنقید کی۔

انہوں نے شئیر کردی اسٹوری میں ٹک ٹاکر سے مخاطب ہوکر کہا کہ آپ نے اپنی گھٹیا حرکت کو ٹھیک ثابت کرنے کے لیے جھوٹی کہانی بنائی ہے۔

انہوں نے کہا کہ وہ آدمی صاف جھوٹ بول رہا تھا۔ مشی خان کا کہنا تھا کہ آپ کو قدرت کے بارے میں جاننے کے لیے عقل کی ضرورت ہے۔

اداکارہ نے کہا کہ ’اگر آگ لگی تھی تو رپورٹ کرتیں، ٹک ٹاک بنانے کی کیا ضرورت تھی۔

خیال رہے ٹک ٹاکر ڈولی نے ایک اور ویڈیو جاری کی تھی جس میں انہوں نے نیشنل پارک کے علاقے میں آگ لگانے کے واقعے کی تردید کی تھی۔


WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
آرٹ اور انٹرٹینمنٹ
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.