بیٹی کی قبر سب سے الگ ہو ۔۔ قبر کی تختی پر بیٹی کا موبائل اور اس کی تصویر لگا دی، والد کی انوکھی خواہش

image

دنیا میں ایسے انسان بھرے پڑے ہیں جو کہ اپنی آخری خواہشات کی بنا پر مشہور ہو گئے ہیں، لیکن ان کی اسی خواہش کی بنا پر دنیا بھر میں توجہ بھی حاصل کر لیتے ہیں۔

ہماری ویب ڈاٹ کام کی اس خبر میں آپ کو اسی حوالے سے بتائیں گے۔

روس سے تعلق رکھنے والی 25 سالہ لڑکی نے اس وقت توجہ حاصل کی جب اس کا انتقال ہوا اور اس کی قبر تیار ہوئی۔

2016 میں ریتا شامیوا نامعلوم وجہ کی بنا پر انتقال کر گئی تھی، اچانک موت نے والد کو شدید غمزدہ کردیا تھا،اسی لیے والد نے بیٹی کی یاد میں قبر ہی کو تبدیل کر ڈالا۔

والد نے بیٹی کی قبر کا کتبہ ہی آئی فون میں تبدیل کر دیا، کتبے پر جہاں نام اور تاریخ وفات ہوتی تھی والد نے کتبے پر بیٹی کی تصویر لگا دی، ساتھ ہی آئی فون کے موبائل کا ڈیزائن بھی لگا دیا۔

روس کے شہر اوفا میں موجود یوزہنوئی میں موجود اس منفرد قبر کو دیکھ کر لوگ ہ صرف توجہ دے رہے ہیں بلکہ تصاویر بھی کھیچ رہے ہیں۔ 5 فٹ اونچی قبر نے نہ صرف دیکھنے والوں کو حیران کیا بلکہ تصویر نے بھی لوگوں کو سوچنے پر مجبور کیا کہ یہ قبر ایسی کیوں ہے۔

عین ممکن ہے کہ بیٹی کو آئی فون یا موبائل فون پسند ہو، یا پھر والد کی خواہش ہو کہ بیٹی کی قبر کو باقی تمام قبروں سے مختلف بنایا جائے، اس قبر نے سب کی توجہ حاصل ۔کر لی تھی


مزید خبریں
عالمی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.