اداکارہ ایمن اور منال کا ملبوسات کا برینڈ متعارف کرانے کا اعلان

لاہور:  پاکستانی شوبز انڈسٹری کی بہنیں ایمن اور منال نے اپنے ملبوسات کا برینڈ متعارف کرانے کا سوشل میڈیا کی ویب سائٹ انسٹا گرام پر اعلان کر دیا۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ انسٹا گرام پر جڑواں بہنوں ایمن اور منال خان نے ایک لیٹر شیئر کیا، اس میں اپنے برینڈ کو  اے اور ایم  کا نام دیا ہے۔

یاد رہے کہ شوبز انڈسٹری کی نامور بہنوں عروہ حسین اور ماورا حسین بھی اس سے قبل ملبوسات کا برینڈ متعارف کرا چکی ہیں۔

سوشل میڈیا کی مشہور ویب سائٹ انسٹا گرام پر دونوں بہنیں اپنے ملبوسات کے برینڈ کی تشہیر کو زور و شور سے جاری رکھے ہوئے ہیں۔

دونوں اداکارائیں اس برینڈ کے ذریعے خواتین کے لیے مشرقی طرز کے ساتھ ساتھ مغربی طرز کے ملبوسات بھی پیش کریں گی، جو ان دونوں کے فیشن کی عکاسی کریں گے۔

حیران کن طور پر انکے برینڈ کا نام اداکارہ عروہ حسین اور ماورا حسین کے ملبوسات کے برینڈ  یو ایکس ایم  کی بہت حد تک نقل نظر آرہا ہے۔

یاد رہے کہ ماورا اور عروہ نے رواں سال جون میں اپنا برینڈ متعارف کروایا تھا، اس برینڈ کے لیے یہ دونوں مغربی طرز کے ملبوسات تیار کرتی آرہی ہیں جبکہ خود بھی اپنے تیار کردہ ملبوسات میں متعدد مقامات پر نظر آچکی ہیں۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.