یہ پُل اتنے خوفناک ہیں کہ دیکھ کر جان نکل جائے ۔۔۔ ان ٹیڑھے میڑھے پُل کی حقیقت کیا ہے اور یہ ایسے کیوں بنائے جاتے ہیں؟

دنیا بھر میں مختلف قسم کے راستے، سڑکیں اور پُل بنائے جاتے ہیں، جوکہ ایک خوبصورت شاہکار کی اپنی مثال آپ ہیں۔ اگر پل کی بات کی جائے، تو کچھ پُل فنِ تعمیر میں اپنا ثانی نہیں رکھتے، مگر یہ اتنے خوفناک ہوتے ہیں کہ دیکھ کر ڈر لگے اور جب ان پر سوار ہو کر جاؤ تو جیسے سانس اٹک جائے۔

مگر ان خطرناک ٹیڑھے میڑھے پُلوں کو بنانے کی کیا وجہ ہو سکتی ہے؟ آخر ایک راستے کے اوپر اور دریان سے کس طرح دوسرے پل کا راستہ بنایا جاتا ہے جو بالکل مخالف سمت کو جاتا ہے اور آپس میں ایک الگ سفر رکھتا ہے۔

دراصل ایک مریکی ماہرِ فنونِ تعمیر بتاتے ہیں کہ: '' جب بھی کوئی پُل تعمیر کیا جاتا ہے، یہ دیکھ کر کیا جاتا ہے کہ جس راستے پر آپ پل بنا رہے ہیں، اس راستے سے دوسری جگہ کا زمینی رابطہ تو منقطع نہیں ہو رہا ہے؟ اور اگر ہو رہا ہے تو اس کا متبادل کیا ہوسکتا ہے۔ ''

اس لئے یہ ٹیڑھے میڑھے پُل بنائے جاتے ہیں تاکہ جو راستہ even number سے بنے اس کو شمال اور جو راستہ odd number کی طرح گنا جائے وہ مشرق کی جانب جاسکے۔ کم وبیش امریکہ میں تو پُل اسی ساخت کے مطابق بنائے جاتے ہیں۔

لیکن پاکستان میں یہ ٹیڑھے میڑھے پل نہیں ہیں، مگر دریائے ہنزہ پر پایا جانے والا حسینی ہینگنگ پُل اسی کی ایک مثال ہے۔ اگر اسکے اطراف کوئی دوسرا پُل بنایا جائے تو وہ بھی یونہی کراس میں بنے گا اور مذید خطرناک دکھائی دے گا۔


WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

494