سی ویو پر پھنسے جہاز کا معاملہ ۔۔ جہاز کے کپتان نے کون سی بڑی حقیقت بتادی؟

سی ویو پر پھنسے کارگو جہاز کے کپتان عمر کا کہنا ہے کہ میں نے ایمرجنسی کال دی تھی، ہینگ ٹینگ نامی کارگو جہاز کے کپتان نے وفاقی وزیر برائے بحری امور علی زیدی کے تمام تر دعوے اور بیانات حقیقت کے بر عکس ہیں کیونکہ جہاز کا ایک اینکر 20 جولائی کو ٹوٹا اور میں نے فوری برتھ دینے کی درخواست کی لکنے مجھے برتھ نہ دی گئی اور اب اینکر کے ساتھ جہاز سنبھالنا مشکل ہو رہا تھا۔

صرف یہی نہیں بحری جہاز کا دوسرا اینکر 20 اور 21 جولائی کی درمیانی شب کو رات 1 بج کر 15 منٹ پر ٹوٹا تو بحثیت کپتان میں نے 1 بج کر 20 منٹ پر ایمرجنسی کال دی جسے پورٹ قسم اور منوڑہ سن رہے تھے لیکن پھر بھی ہماری مدد نہیں کی گئی اور ک کے پی ٹی کنٹرول افسران نے کہا کہ افسران میٹنگ میں ہیں۔

ہینگ ٹینگ نامی اس کارگو جہاز کے کپتان عمر کا دعویٰ ہے کہ جہاز کی تمام کمیونیکیشن کا ریکارڈ بھی موجود ہے، واضح رہے کہ وفاقی وزیر برائے بحری امور علی زیدی نے اپنے ایک بیان میں کہا تھا کہ مذکورہ بحری جہاز نے کوئی ایمرجنسی کال نہیں دی۔


WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

2705