قربانی کی سری پھینک دیتے ہیں تو جانیں اسے گھر میں صاف کرکے بنانے کا آسان طریقہ

image

بکرے یا گائے کی سری پائے کھانے اور بنانے کے لئے بڑی مہارت کی ضرورت ہوتی ہے، کیونکہ اس میں بساند ہوتی ہے اور کچھ لوگ تو اسے صرف اس کی بدبو کی وجہ سے ہی نہیں کھاتے۔ اکثر لوگ پکاتے ہوئے اس چیز کا خیال نہیں کرتے کہ اس میں گوشت کی بساند ہے۔ لیکن آج ہم ان سری پائے کھانے کے شوقین افراد کے لئے سری بنانے کی ایک بہترین ریسیپی لے کر آئے ہیں، جس سے اس میں بالکل بو بھی ختم ہوجائی گی اور ایسا سالن بنے گا کہ سب انگلیاں چاٹتے رہ جائیں گے۔

سری بنانے کا طریقہ:

سب سے پہلے بکرے یا گائے کی سری کو آگ پر جلا کر اس کے بالوں وغیرہ کی صفائی کی جائے گی تاکہ پکانے میں بال نہ آئیں، اس کو آگ پر اچھی طرح جلائیں گے اس کے بعد چھری کی مدد سے اوپر سے کھرچتے جائیں گے تو اوپر سے بال وغیرہ صاف ہوتے جائیں گے۔ اس کے بعد اس کی صفائی کر کے اس کو دو حصوں میں کاٹ کر اس میں سے مغز نکال لیں گے یا جو لوگ زبان شوق سے کھاتے ہیں وہ بھی نکال کر اس کی بوٹیاں بنا لی جائیں گی اس کے بعد باقی سری کا بھی گوشت بنا لیں گے۔

سری پکانے کا طریقہ:

1۔ سری کو خوب اچھی طرح دھونے کے بعد اس کو پہلے 2 سے 3 منٹ پانی میں ابال کر اس پانی کو پھینک دیں تاکہ اس میں جو کوئی بال وغیرہ یا کوئی گندگی لگی ہے تو وہ ہٹ جائے۔

2۔ اس کے بعد اس کو 2 سے 3 پانی سے اچھی طرح دھو لیں گے تو اس میں سے بو اور گندگی بالکل ختم ہو جائے گی، اب سری کا صاف ستھرا گوشت تیار ہے ۔ اس کو پکانے کا طریقہ یہ ہے۔

3۔ سب سے پہلے گوشت میں 2 درمیانے سائز کے ثابت پیاز، 2 سے 3 ہری مرچ، لہسن کے جوے یا 2 ٹی اسپون لہسن کا پیسٹ، نمک 1 سے ڈیڑھ ٹی اسپون، ثابت گرم مصالحہ(کالی مرچ، لونگ، دو بادیان کے پھول، دارچینی، دو بڑی الائچی) ڈال کر گوشت

کو 10 منٹ تک بھونیں ۔ جو بھی گوشت کا پانی اس میں ہوگا اس کو خشک کر لیں گے۔ اب اس میں 2 سے 3 سبز الائچی ڈال دیں ، اور ڈیڑھ لیٹر پانی ڈال کر پریشر کوکر میں آدھے گھنٹے کے لئے چڑھادیں۔

4۔ اب جب گوشت گل جائے تواس میں سے ثابت گلی ہوئی پیاز نکال کر علیحدہ کر لیں۔ ایک الگ پتیلے میں آدھا کپ کے قریب تیل ڈالیں، اس میں یہ پیاز ڈال کراچھی طرح بھون لیں۔

5۔ اب اس پیاز کو بھوننے کے بعد اس میں 1 ٹیبل اسپون ادرک کا پیسٹ، 1 ٹیبل اسپون سبز مرچ کا پیسٹ اور 2 عدد پسے ہوئے ٹماٹر ڈال کر اچھی طرح سے بھونیں۔

6۔ اب اس میں مصالحے ڈالیں گے ، سب سے پہلے لال مرچ پسی ہوئی 1 ٹی اسپون ، پسا دھنیا 1 ٹیبل اسپون، آدھا چمچ ہلدی، آدھا چمچ پسا گرم مصالحہ ڈالیں گے اور مصالحے کو اتنا بھونیں گے کہ اس کا کچا پن ختم ہوجائے۔

7۔ اب اس میں سری کا ابلا ہوا گوشت ڈال کر بھون لیں گے، اس کے بعد جب یہ بھن جائے تو اس میں بچی ہوئی یخنی بھی ڈال کر 8 منٹ کے لئے میڈیم آنچ پر ڈھانک کر پکائیں گے۔

8۔ 8 منٹ بعد ڈھکن ہٹا کر دیکھ لیں ، اگر شوربے کا گاڑھا پن آپ کے حساب سے مناسب ہے تو اس میں جائفل جاوتری ایک چٹکی پیس کر دم پر رکھ دیں، 5 منٹ بعد ڈش آؤٹ کر لیں۔

9۔ مزیدار سری کا سالن تیار ہے ۔ ہمیں یقین ہے کہ جو کھائے گا انگلیاں چاٹتا رہ جائے گا۔ باریک کٹی ہوئی ادرک اور ہری مرچ، لیموں سے گارنش کر کے پیش کریں۔ ٹپ:

اگر سری کو پہلے ایک پانی میں ابال کر پانی پھینک دیا جائے اور اس کے بعد اچھی طرح دھو کر چڑھائیں تو اس کی بساند دور ہوجائے گی۔


مزید خبریں
تازہ ترین خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.