امریکہ اور یہودیت

(Saleem Ul Hassan, Islamabad)

اسلامی دنیا کا سب سے بڑا دشمن اسرائیل ہے آج اسرائیل دنیا کے کسی بھی کونے میں بدمعاشی کرے تو امریکہ لپک کر ڈھال بن جاتا ہے اور ساری لعنت اپنے سر لے کر اسرائیل پر آنچ بھی نہیں آنے دیتا۔ ساری دنیا امریکہ کے سپر پاور ہونے کا ڈھنڈورا پیٹتی ہے لیکن حقیقت یہ ہے کہ امریکہ کی اپنی کوئی حیثیت نہیں ہے اگر کچھ ہے تو یہودیت ہے، امریکہ یہودیت سے ہے یہودیت امریکہ سے نہیں ہے، امریکہ کی بنیادیں یہودی اصولوں پر مبنی ہیں۔

یہودیت نے امریکہ کو جکڑ رکھا ہے، سیاست، معیشت، معاشرت، پریس، غرض زندگی کا کوئی ایسا شعبہ نہیں جس پر امریکہ میں یہودی قابض نہ ہوں۔ وزارت خارجہ، پینٹاگان، سی ۔ آئی ۔اے، سفارت خانوں اور دفاعی اداروں کی تمام بڑی پوسٹوں پر یہودی قابض ہیں۔ یورپی ممالک کی طرف سے جو اہم سفارت امریکہ بھیجی جاتی ہے اس کا سربراہ عموماً یہودی ہوتا ہے اسی طرح جب امریکہ یورپی ممالک سے رابطہ کرتا ہے تو اس کی نمائندگی کرنے والا سربراہ بھی یہودی ہوتا ہے۔ اقوام متحدہ کے دس انتہائی اہم اداروں کے اہم عہدوں کے سربراہ یہودی ہیں۔ اقوام متحدہ کے صرف نیو یارک کے دفتر کے 22 شعبوں کے سربراہ یہودی ہیں۔ یونیسکو (Unisco) میں نو شعبوں کے سربراہ یہودی ہیں۔ آئی۔ ایل۔ او(I. L.O) کی تین شاخوں کے سربراہ یہودی ہیں۔ آئی۔ ایف۔ اے (I. F. A) کے گیارہ شعبوں کے سربراہی یہودیوں کے پاس ہے۔ عالمی بینک (World Bank) میں چھ اور انٹرنیشنل مانیٹری فنڈ (I. M. F) میں نو شعبوں کے سربراہ وہ لوگ ہیں جن کا تعلق یہودیوں کی عالمی تنظیم سے ہے۔ یہ تمام عہدے جو یہودیوں کے پاس ہیں انتہائی اہم اور حساس ہیں۔ اس کے علاوہ بے شمارایسے یہودی ہر شعبے میں موجود ہیں جن کا تعلق یہودیوں کی عالمی تنظیم سے ہے اور یہ عالمی سیاسیات اور معاشیات کا رخ جس سمت چاہیں موڑ سکتے ہیں جو وہ سر انجام دے رہے ہیں۔ اسکی ایک مٹال سی۔ آئی۔ اے (C. I. A) ہے جو ان کے قدموں پر چلتی ہے۔
 

Email
Rate it:
Share Comments Post Comments
11 Jul, 2018 Total Views: 97 Print Article Print
NEXT 
About the Author: Saleem Ul Hassan

Read More Articles by Saleem Ul Hassan: 4 Articles with 1052 views »

Currently, no details found about the author. If you are the author of this Article, Please update or create your Profile here >>
Reviews & Comments
Post your Comments Language:    
Type your Comments / Review in the space below.
MORE ON ARTICLES
MORE ON HAMARIWEB