زندگی ایک رنگین سفر ہے

(Fatima Abbas, Islamabad)
زندگی خوشحالی اور بدحالی سے بھری ہوئی ہے ، آپ کو صرف صحیح انتخاب کرنے کی ضرورت ہے۔ زندگی دلچسپ ہے اور
آسمانوں میں ستاروں کی طرح حیران کن
بھی۔
کم سے کم مشکل چیزوں میں خوشی اور رنگ تلاش کریں!
اپنی زندگی کو رنگین اور خوبصورت بنائیں !!

مجھے ایسا لگتا ہے کہ ہر ایک کی زندگی کی تعریف مختلف ہے ۔ روشن زندگی گزارنے کا مطلب ہے کہ
اچھے اور برے وقتوں سے ، لڑائی اور کامیابی کا تجربہ کرنے سے ، حاصل کرنے اور لا حاصل کی تمنا کرنے اور مایوسیوں سے سیکھنے کا نام ہے۔ انسان کسی چیز سے سیکھتا ہی تب ہے جب وہ اس چیز سے گزرا ہوا ہو۔
رنگین زندگی کا مطلب ہے کہ آپ ہر لمحہے سے لطف اٹھائیں اور ہر حال میں اس خدا کا شکر ادا کریں۔

زندگی مختلف نقطہ نظر سے خوبصورت ہے۔ دنیا کو جب ہم اپنی آنکھوں سے دیکھتے ہیں ، تو ہمیں مختلف رنگ دکھائی دیتے ہیں جیسے کہ سبز ، نیلا ، گلابی ، پیلا ، وغیرہ۔
میں مانتی ہوں کہ ہماری زندگیوں کے بھی مختلف رنگ ہیں۔ ہر جدوجہد ، خوشگوار وقت ، اور افسوسناک وقت ان سب کے رنگ ہیں۔ ہم یہ بتانے کے مترادف ہوسکتے ہیں کہ بھوری رنگ کا مطلب مصیبت ہے ، اس کا مطلب ہے پیلے رنگ کا مطلب خوشی ہے ،
نیلے رنگ کا مطلب خاموشی ہے ،
اور اسی طرح ہر رنگ کا ایک انوکھا معنی ہے۔
وہ رنگ جو ہم ہر روز دیکھتے ہیں ، ہمارے قیمتی لمحوں سے ان کا تعلق ہے یعنی ہماری زندگی میں ہر رنگ کوئی نہ کوئی معنی رکھتا ہے۔
شوخ رنگ ہمارے دماغی حالت اور دوسروں کے ذہن سازی کو تبدیل کرسکتے ہیں۔ رنگ ہمارے دنیا کو دیکھنے کے نظریے کو برل دیتے ہیں، جو کہ ہمارے وجود کو دوسروں کی نظر میں نمایا کرتے ہیں۔
میری طرف دیکھو! میں یہاں ہوں! یہ میں ہوں! میں اداس ہوں! میں نہیں دکھنا پسند کروں گی! میں اپنی زندگی کے خوشگوار مرحلے میں نہیں ہوں! مجھے پوری دنیا کو یہ احساس دلانے کی ضرورت ہے کہ میں خوش ہوں! کیوں نہ ہم کچھ خوبصورت لمحات گزاریں ۔ میں اپنی طرف توجہ دیتی ہوں۔ میں اپنی طرف توجہ نہیں دیتی ہوں! میں لوگوں کی رائے کو نظر انداز نہیں کر سکتی۔
اگر دنیا میں سیاہ اور سفید صرف رنگ ہوتے ، تو زندگی کیا ہوسکتی تھی؟ مجھے یقین ہے کہ مناسب
جواب مدھم ، تھکن دینے والا ، بے جان ، مردہ جیسے ہوتے۔ لیکن افسوس کی بات یہ ہے کہ ہم میں سے بیشتر لوگ آج بےرنگ زندگی گزار رہے ہیں۔ زندگی ناخوشگوار ہوگئی ہے کیونکہ ہم مسلسل شکایت اور دوسروں سے مقابلے بازی میں مصروف رہتے ہیں۔
زندگی مٹھاس کی لپیٹ نہیں ہونی چاہیے ، اور میں قبول کرتی ہوں کہ زندگی کا ہر تجربہ خوبصورت ہے ، یہاں تک کہ بھیانک تجربات بھی۔
زندگی خوبصورت ہے ، لیکن ہمیشہ نہیں۔ اس میں بہت سارے مسائل ہیں جن سے آپ کو روزانہ مقابلہ کرنا پڑتا ہے۔ لیکن اس کو سر پر سوار نہیں کرنا چاہیے! ان میں سے ہر ایک معاملہ آپ کو مضبوط بناتا ہے ، اس سے آپ کو مستقبل میں تنہا کھڑے ہونے کی ہمت
ملتی ہے۔
زندگی خوشی ، کامیابی اور راحت کے لمحوں سے بھری پڑی ہے جو ناامیدی ، شکست ،
مایوسیوں اور مسائل کو ساتھ لے کر چلتی ہے۔ زمین پر کوئی ایسا شخص نہیں ہے جو مضبوط ، حیرت انگیز ، عقلمند یا امیر ہو اور اس نے جدوجہد ، مصائب یا مایوسی کا سامنا نہ کیا ہو ۔ اعلی ترین منزل تک پہنچنے کے لیے آپ کو سخت محنت کرنے کی ضرورت پڑتی ہے۔
زندگی خوشحالی اور بدحالی سے بھری ہوئی ہے ، آپ کو صرف صحیح انتخاب کرنے کی ضرورت ہے۔ زندگی دلچسپ ہے اور
آسمانوں میں ستاروں کی طرح حیران کن
بھی۔
کم سے کم مشکل چیزوں میں خوشی اور رنگ تلاش
کریں!
اپنی زندگی کو رنگین اور خوبصورت بنائیں !!
 

Comments Print Article Print
 PREVIOUS
NEXT 
About the Author: Fatima Abbas
Currently, no details found about the author. If you are the author of this Article, Please update or create your Profile here >>
19 Mar, 2021 Views: 188

Comments

آپ کی رائے