مہوش حیات کی ویڈیو وائرل

تمغہ امتیاز حاصل کرنے والی پاکستان کی نامور اداکاہ مہوش حیات نے کم وقت میں ڈرامہ انڈسٹری میں اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوا یا ہے۔

ان کے کئی مداح یہ بھی جانتے ہیں کہ وہ ایک بہترین اداکارہ ہونے کے ساتھ ساتھ سریلی آواز کی مالکن بھی ہیں لیکن کچھ لوگ اب بھی مہوش حیات کے اس ٹیلنٹ سے ناواقف ہیں۔

جی ہاں ، مہوش حیات نے اپنے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر ایک ویڈیو شیئر کی، جو سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہورہی ہے۔

اس ویڈیو میں مہوش حیات ایک اسٹوڈیو میں موجود ہیں لیکن دلچسپ بات یہ ہے کہ اداکارہ اس دوران ایک انگریزی گانے پر پرفارم کررہی ہیں۔

مہوش حیات نے اس جیمنگ کے دوران انگریزی گانے ’کلنگ می سوفٹلی‘ گایا جو کہ 1996 میں سامنے آیا تھا۔

View this post on Instagram

‪Just being in the studio with the most talented duo, @emadrahman.er & @afsheen.hayat inspires me. Here, jamming 2 one of my fav songs,”Killin me softly" Was truly magical. Happy Birthday Emad bhai keep rocking & have an amazing year ! 🙌🏻⚡️‬ ‪Music Prod &Arranged by Afsheen Hayat & Emad Rahman‬ #killingmesoftly #AfsheenHayat #EmadRahman #MehwishHayat

A post shared by Mehwish Hayat (@mehwishhayatofficial) on Nov 11, 2019 at 10:06am PST

اس گانے کو اصل میں امریکی ہپ ہاپ گروپ فیوجیز نے گایا تھا۔

مہوش حیات کے مطابق یہ ان کا پسندیدہ گانا ہے اور وہ بےحد خوش ہیں کہ انہیں اس گانے پر پرفارم کرنے کا موقع ملا، اداکارہ کے اس گانے کو سوشل میڈیا پر بےحد پسند کیا جارہا ہے۔

یاد رہے کہ یہ پہلا موقع نہیں جب مہوش حیات نے گلوکاری کے جوہر دکھائے ہوں۔

وہ گلوکار شیراز اوپل کے ساتھ پرفارم کرچکی ہیں۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.