آصف زرداری کا بلڈپریشر، شوگر لیول معمول پر نہ آ سکا، پمز اسپتال ذرائع

اسلام آباد: پمز اسپتال میڈیکل بورڈ  نے ہفتے کے روز سابق صدر آصف زرداری کا طبی معائنہ مکمل کرنے کے بعد انہیں مکمل آرام کا مشورہ دیا ہے۔

پمز اسپتال ذرائع کے مطابق  سابق صدر کا بلڈپریشر اور شوگر لیول معمول پر نہ آ نے کے بعد میڈیکل بورڈ نے ٹیسٹ رپورٹس پر مشاورت شروع کردی ہے۔

اسپتال زرائع کا کہنا ہے کہ میڈیکل بورڈ کو آصف زرداری کی گردن اور کمر کی ایم آئی رپورٹس ڈاکٹرز کو موصول ہوئی ہیں۔ عارضہ قلب اور کمر درد کے باعث ڈاکٹروں نے سابق صدر کو چلنے سے منع کر دیا ہے۔

سابق صدر کی کمر درد میں مسلسل شکایت کے باعث آصف زرداری کی خصوصی فزایو تھراپی اج سے شروع کر دی گئی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: 

ذرائع کا کہنا ہے کہ فزایو تھراپسٹ کی جانب سے آصف زرادی کی خصوصی فزایو تھراپی تجویز کرنے کے بعد ان کی کمر اور گردن کی خصوصی فزایو تھراپی شروع کر دی گئی ہے۔

آصف زرداری پچھلے تین ہفتوں سے پمز کے کارڈیک وارڈ میں زیر علاج ہیں اور ان کے دل کی دھڑکن میں بھی اتار چڑھاو کے حوالے سے مسائل کا سامنا ہے۔

چیئرمین پاکستان پیپلز پارٹی بلاول بھٹو اورآصفہ بھٹو نے کئی بار آصف زرداری کے طبعی معائنے کے لیے نجی میڈیکل بورڈ بنانے کا مطالبہ کردیا ہے۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.