عجوہ، امرفی یا پھر ۔۔۔ جانیں کھجور کی کون سی قسم سب سے زیادہ فائدے مند ہے؟

کھجور کی فصل ویسے تو پورے سال ہی پاکستان میں لگتی ہے، اس میں پھل گرمی کے موسم میں زیادہ آتا ہے، مگر ماہِ صیام آتے ہی کھجور کی مانگ میں بے پناہ اضافہ ہو جاتا ہے کیونکہ روزہ افطار کرنے کے لئے سب سے پہلے لقمہ کھجور سے ہی لیا جاتا ہے۔

ریسرچ فآر آل جنرل کے مطابق : '' کھجور کھانے سے انسانی جسم کے 398 مسائل حل ہوتے ہیں، مگر ہر قسم کی کھجور کی ایک خاص بات ہوتی ہے جس کو معلوم ہو جائے وہ اسی قسم کی کھجور کو کھائے تاکہ صحت بھی ملے اور جسمانی سکون بھی۔

کھجور کی اقسام:

پاکستان میں کھجور کی مختلف اقسام پائی جاتی ہیں جن کے نام یہ ہیں: '' عجوہ، عابل، امیرچ، برنی، عنبر ، شبلی، عابد، رحیم، بارکولی، اعلوہ، امرفی، وحشی، فاطمی، حلاوی، حلیم، حاپانی، نحل، ابلح، بسر، طلع، رطب، ثمر، حجار، صفا، صحافی، خفریہ، حبل، الدعون، طعون، زہری، خوردوی، شاعران، امیلی ، ڈوکا، بیریر، ڈیری، ایمپریس، خستوی، مناکبر، مشرق، ساجائی، سیری، سیکری، سیلاج، نماج، تھوری، ام النغب، زاہد، ڈنگ ،آفندی ، جبیلی ، مکتومی ، سویدا ، عجوہ ، کعیکہ ، منیفی ، شھل، عنبرہ ، خلاص ، مسکانی ، شلابی ، بیض ، خضری ، مشوکہ ، شقری ، برنی ، خصاب ،ربیعہ ، صفری ،یرجی ، لونہ ، رشودیہ ، سکری ،غر ،لیانہ ، صفاوی ، صقعی ، حلوہ ، مبروم ، شبیشی ، ونانہ ، حلیہ ، ساریہ اور ذاوی ہیں

سب سے زیادہ فائدے مند

عجوہ کھجور کو کھجوروں کا بادشاہ کہا جاتا ہے، اس کی مذید 17 اقسام ہیں، جن میں سے کچھ تو پاکستان میں موجود بھی نہیں ہیں، یہ کھجور افادیت کے لحاظ سے سب سے زیادہ فائدے مند ہے۔

وہ لوگ جن کو شوگر ہے اور وہ کھجور اس لئے نہیں کھاتے کہ یہ میٹھی ہے، ان کا شوگر بڑھا دیں گی، تو یہ لوگ عجعہ کی سب سے چھوٹی قسم کھائیں، اس میں نہ تو میٹھا زیادہ ہوتا ہے اور یہ ہی کلوریز اس سے خون بھی آپ کا بڑھتا ہے اور بلڈ شوگر کے ساتھ بلڈپریشر بھی کنٹرول ہوتا ہے۔ البتہ امرفی اور سُکھاری، مہیجدی اور زہائدی کھجوریں ہارٹ کے مریضوں کو شفاء پہنچانے میں مفید ہیں۔


WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

1843