مکڑی کو کیوں نہیں مارنا چاہیئے اور اِن کے گھروں میں ہونے سے کیا فائدہ ہوتا ہے؟ جانیے اہم معلومات

image

انسان بڑے سے بڑے جانور سے ڈرے نہ ڈرے لیکن چھوٹے چھوٹے کیڑے مکوڑوں کو اچانک دیکھ خوفزدہ ضرور ہوجاتا ہے۔ اُنہی کیڑے مکوڑوں میں 'مکڑی' بھی شامل ہے۔

اگرچہ مکڑیاں دکھنے میں خوفناک ضرور ہوتی ہیں جنہیں آپ بالکل پسند نہیں کرتے ہیں لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ اِن کو مارنا درحقیقت اپنے گھر کو اچھے سے زیادہ نقصان کی طرف دھکیلنا ہوتا ہے۔

آیئے جانتے ہیں کہ ایسا کیوں ہے۔

مکڑی کی لمبی ٹانگوں اور خوفناک وجود کے علاوہ متعدد لوگ ایک خاص وجہ سے مکڑیوں سے ڈرتے ہیں جن میں اُن کا کاٹنا / ڈسنا سر فہرست ہے۔

اگر آپ کو مکڑی کی قسم کے بارے میں معلوم نہیں تو اس بات کا ہمیشہ امکان رہتا ہے کہ مکڑی زہریلی ہو سکتی ہے۔ تاہم، یہ ثابت ہوا ہے کہ مکڑی کے صرف 10 فیصد کے کاٹنے سے جلد کے زخم ہو جاتے ہیں جنہیں (necrotic skin lesions)کہا جاتا ہے۔ مگرڈرنے کی ضرورت نہیں کیونکہ جو مکڑیاں آپ کے گھروں میں ہوتی ہیں ان سے کسی قسم کا خطرہ لاحق نہیں ہوتا۔

مکڑیاں دراصل ہمارے گھروں کو نقصان پہنچانے کی بجائے مدد کرنے کا ذریعہ بن سکتی ہیں۔ چونکہ مکڑیاں قدرتی شکاری ہوتی ہیں کیونکہ وہ آپ کے گھر کے اندر موجود کیڑوں کو پکڑتی ہیں۔

اب، یہ گھریلو کیڑے صرف مکھیاں نہیں ہیں، جو ایک عام غلط فہمی ہوسکتی ہے۔ مکڑیاں بیماری بیماری پھیلانے والے کیڑوں کا بھی شکار کرتی ہیں جیسے لال بیگ، مچھر وغیرہ۔ ایک ویب سائٹ کے مطابق اگر گھروو مکڑی لمبی ٹانگیں کمرے میں کسی جگہ رکھ دیں گے تو آپ کے گھر میں مچھر بھی اُتنے ہی کم ہوں گے۔

لیکن اگر آپ کو مکڑیا بالکل پسند نہیں اور آپ ڈرتے ہیں تو اسے ماریں نہیں بلکہ اسے کسی چیز میں ڈال کر باہر چھوڑ دیں۔


WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
تازہ ترین خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.