بچہ رونے لگا تو ڈیوٹی پر موجود جہاز کے سینیئر آفیسر نے بچے کو گود لیا اور پھر کیا کیا؟

image
جب بچے چیخ چیخ کر روتے ہیں تو مائیں ان سے زیادہ پریشان ہوتی ہیں کہ میرے بچے کو کیا ہوگیا۔ بعض اوقات بچے اپنی ماؤں سے بھی نہیں سنبھلتے ہیں۔ بالکل ایسا ہی پی آئی اے کی فلائٹ میں ہوا جب بہت دیر تک بچہ روتا رہا اور ماں کے بہلانے پر بھی چپ نہ ہوا تو پی آئی اے کی فلائٹ میں سینئر پرسر داؤد پوتہ صاحب نے بچے کو گود میں لے لیا اور خود ٹہلتے رہے۔ ٹہلتے ٹہلتے بچہ پرسکون نیند سوگیا۔

تصویر پچھلے سال کی ہے جو سوشل میڈیا پر خوب وائرل ہوئی تھی۔ آج بھی ان کے اس انسانیت پسند جذبے کو خوب پسند کیا جا رہا ہے۔ اس عمل کی بدولت داؤدپوتہ صاحب کو اقوام متحدہ کی ویمن ایجنسی کی جانب سے انسانی ہمدردی و برابری کا اعزاز پیش کیا گیا تھا۔

وحید احمد داؤدپوتہ صاحب نے اپنے ایک انٹرویو میں بتایا تھا کہ: '' 2019 میں میرا جوان بیٹا میں کرنٹ لگنے سے جاں بحق ہوگیا تھا، جس کے بعد مجھے ہر بچے کا دکھ درد اور خیال کا احساس رہتا ہے۔ جب میری تصویر لی جا رہی تھی تو مجھے خود بھی اندازہ نہیں تھا کہ وہ اتنی وائرل ہوگی۔ ''

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
پاکستان کی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.