اللّه کے سوا ہمارا کوئی نہیں۔۔۔

(Shafaq kazmi, Karachi)

اللّه کے سوا ہمارا کوئی نہیں۔۔۔۔۔از شفق کاظمی

میں نے اپنی زندگی میں بہت سے قیمتی رشتوں کو خود سے دور جاتے دیکھا ہے کچھ رشتے تو میرے پاس ہو کر بھی مجھ سے بہت دور ہیں۔۔۔۔اپنی چھوٹی سی زندگی میں لگاتار ہر رشتے کو کھونے کے بعد ایک عادت سی ہوگئی۔۔۔۔اب جو بھی مجھ سے بے زار ہو میری زندگی سے جانا چاہے میں خاموشی سے اسے جانے دیتی ہوں۔۔۔۔۔کچھ نہیں کہتی اففف تک نہیں کرتی۔۔۔لوگوں کو لگتا ہے میں خودغرض ہو چکی ہوں بے حس ہوں۔آنا پرست ہوں۔۔۔

مطلبی ہوں۔۔۔۔یا جس کا جتنا دل کیا اس نے میرے مطلق اتنی سوچ رکھی۔۔۔۔۔پر سچ کہوں مجھے درد ہوتا ہے تکلیف ہوتی ہے۔۔۔۔مجھے اب بھی رشتوں کو کھونے سے ڈر لگتا ہے۔۔۔۔پر اپنی چھوٹی سی زندگی میں ایک بات ضرور سیکھی جانے والے کبھی بھی پلٹ کر نہیں دیکھتے۔۔۔۔کوئی بھی تعلق کوئی بھی رشتہ ہمیشہ کے لئے نہیں ہوتا۔۔۔۔ایک نہ ایک دن ہم اکیلے ہوجاتے ہیں بہت ہی اکیلے۔۔۔۔پھر یہاں خدا کا فرمان یاد آتا ہے۔۔۔۔اللّه تعالیٰ ساری دنیا کی محبت آزمانے کے بعد بندے سے پوچھتے ہیں بتا تیرا میرے سوا ہے کون؟ اور سچ کہوں۔۔۔ اللّه کہ سوا ہمارا کوئی نہیں ہے کوئی بھی نہیں۔۔۔۔۔
 

Rate it:
Share Comments Post Comments
Total Views: 468 Print Article Print
 PREVIOUS
NEXT 
About the Author: Shafaq kazmi

Read More Articles by Shafaq kazmi: 78 Articles with 27812 views »
میرا نام شفق کاظمی ہے ۔۔۔۔میں کراچی سے ہوں ۔۔۔۔میں آفیشل۔ لیکھاری ہوں ۔۔۔نیوز پیپر میں بھی لکھ رہی ہوں ۔۔۔اس کے ساتھ ساتھ میں شاعری بھی کرتی ہوں .. View More

Comments

آپ کی رائے
Language: