دنیا کے 10 سب سے خطرناک ساحل سمندر جنہوں نے بہت سے لوگ کی جان لی

(Abdul Sattar, Lahore)

کچھ لوگ اپنی زندگی کے کچھ لمحات خوبصورت ساحل سمندر میں صرف کرنے اور اپنے مصروفیت زندگی میں دباؤ کو کم کرنے کے لئے ساحل سمندر کا ر خ کرتے ہیں۔ جو ان کو حیرت انگیز لہریں ، نیلے سمندر کا پانی اور خوشبودار سمندری ہوا دل کو گرفت میں لتیی ہے۔ لیکن پھر بھی ، دنیا بھر میں خطرناک ساحل موجود ہیں جو سیاحوں اور تیراکوں کے لئے خطرناک بھی ثابت ہو سکتے ہیں۔ تو آج کی ویڈیو میں ہم آپ کو دیکھیں گے دنیا کے سب سے خطرناک ساحل سمندر جنہوں نے بہت سے لوگوں کی جان لی اور کچھ کو زخمی بھی کیا تو شروع کرتے ہیں اپنا کونڈون،

1. چوپٹی بیچ ممبئی
ممبئی کا یہ عوامی ساحل اتنا آلودہ اور سوئمنگ کے لئے خطرناک ہے۔جو کہ شہر سے آنے والا کچرا اور تباہ ہونے والے جہازوں کا ملبہ نے اس کو آلودہ کیا ہیں جو اس کے پانی کے معیار کو متاثر کرتے ہیں۔ 2013 میں ہونے والی اس تحقیق کے دوران یہ بات نوٹ کی گئی تھی کہ چوپتی کے پانی میں فیکل کلورفورم کی ایک بڑی مقدار موجود تھی جس کی وجہ سے کھلے ہوئے سوچ اور کچے گندےنالوں کے پانی کے ناجائز تصرف کی وجہ سے تھا۔

2. Cape Tribulation in Queensland Australia
کوئنز لینڈ آسٹریلیا میں 4 × 4 ٹریلس ، گھوڑے کی سواری ، کیکنگ اور واکنگ ٹریک جو زائرین کے لئے مقبول ہیں۔ جنگل کا یہ مقام بہت خوبصورت ہے ، لیکن نقصان دہ جیلی فش ، کاسووریز ، مگرمچھوں اور زہریلے سانپوں کی وجہ سے یہاں جانا موت کو گلے لگانے ہے۔

3. میکسیکو پلےزپولائٹ
اس ساحل سمندر میں احتیاط کے ساتھ تیراکی کا زور دیا جاتا ہے کیونکہ اس جگہ پر موجود دھارے موجود ہیں۔ بہت سے تیراک اپنی زندگی سے ہاتھ دھو بیٹھے اور بہت سے زخموں کو بھی ریکارڈ کیا گیا ہے۔

4. جنوبی افریقہ گانسبائی بیچ
گانس بائی سیاحوں کے لئے مشہور ہے کیونکہ یہ شارک کا گھر ہے اور یہ دنیا کے عظیم سفید شارک دارالحکومت کے طور پر جانا جاتا ہے۔ اس علاقے میں شارک کے کئی مہلک حملے ریکارڈ کیے گئے ہیں

5. کیلاؤیا بلیک ریت بیچ
کیلاؤیا میں کالے ریت کا ساحل ایک فعال آتش فشاں کے ساتھ مشہور ساحل ہے۔ ایک اتش فشاں پھٹنے کے دوران لاوا کے بہاؤ نے اس کالی ریت میں تبدیل کردیا ۔

6. ایمیزون ساحل
ایمیزون اپنے خوبصورت ساحل اور مخلوقات کی مختلف اقسام کے لئے مشہور ہے۔ لیکن اس کی خوبصورتی کے پیچھے خطرناک برقی ئیل ، پیرانہ اور ایناکونڈاس ہیں جو کسی کی بھی زندگی کا خاتمہ کرسکتے ہیں

7. فلوریڈا نیو سمرنا بیچ
نیو سمرنا بیچ ، دوسرے خطرناک ساحلوں کی طرح ، بھی مہلک شارک کا گھر ہے۔ یہ ساحل سمندر تیراکوں اور سرفرز کے لئے بہت خطرناک ہے کیونکہ یہ شارک کے حملوں کا گھر ہیں۔ اسے لاتعداد حملوں اور اموات کے ساتھ دنیا کا شارک دارالحکومت قرار دیا گیا ہے۔

8. آسٹریلیا فریزیر
اس جزیرے کے ساحل دنیا کے خطرناک ساحل فریسیئر آئلینڈ کے ساحلوں میں شمار ہوتے ہیں ۔ کیونکہ یہ کچھ خطرناک شارک اور جیلی فش کا گھر ہے اور اس میں زبردست پٹی دھاریں موجود ہیں جو بہت ساری جانیں لے چکی ہیں۔

9. ہوائی ہنکاپیئ
ہنکاپائی بیچ میں ڈوبنے اور اموات کی سب سے بڑی وجہ مہلک چیر کا پائے جانے ہے۔ حالیہ تجربہ کار تیراکوں کے مطابق اسے سمندر کی طرف کھینچنے کے لئے بھی جانا جاتا ہے۔

10. آسٹریلیا کا شمالی علاقہ بیچ
اگر آپ ان ساحل پر تیراکی کرنے کا سوچ رہے ہیں تو دوبارہ سوچئے گا مت ۔کیونکہ پانی کے اندر پائی جانے والی وہ مہلک جیلی فش ہیں جن میں زہریلے ڈنکیں ہیں جو آپ کو ان کے زہر سے ٹیکہ لگاسکتی ہیں جس سے کارڈیک گرفت اور موت واقع ہوسکتی ہے۔
 

Comments Print Article Print
 PREVIOUS
NEXT 
About the Author: Abdul Sattar
Currently, no details found about the author. If you are the author of this Article, Please update or create your Profile here >>
22 May, 2020 Views: 874

Comments

آپ کی رائے