تعلیم سب سے زیادہ طاقتور ہتھیار ہے

(Hermain Pir, karachi)
تعلیم سب سے طاقتور ہتھیار ہے جس کے ذریعے ہم دنیا کو تبدیل کر سکتے ہیں لیکن پاکستان میں ہم نے اس ہتھیار کو نظر انداز کردیا رہے ہیں کیوں ہم نے دنیا بھر میں متاثر ہو رہے ہیں ؟؟
تعلیم سب سے زیادہ طاقتور ہتھیار ہے کہ ہم دنیا کو تبدیل کرنے کے لئے استعمال کر سکتے ہیں "نیلسن منڈیلا"

پاکستان میں تعلیمی نظام کو عام طور پر سطحوں تقسیم کیا گیا ہے. یہ پری اسکول، پرائمری، مڈل، ہائی گریڈ کے ثانوی اسکول یا انٹرمیڈیٹ کے نتیجے میں بھی شامل ہے.

پاکستان کے آئین کے آرٹیکل 25-A کے مطابق. ہر آدمی اور عورتیں پاکستان میں تعلیم حاصل کرنے کا حق ہے. گریڈز گیارہ اور بارہ تو ایک ہائر سیکنڈری اور یونیورسٹی کے نتیجے میں. کی خواندگی کی شرح خاص طور پر صنفی، مرد یا عورت کی طرف سے علاقائی طور پر مختلف ہوتی ہیں.

قبائلی علاقوں میں کے طور پر عورتوں تعلیم یافتہ نہیں ہیں. وہ قدامت پسند ذہنیت کی وجہ سے سکھایا جا رہا ہے نہیں کر رہے ہیں. علم کی کمی، لوگ بدعنوانی کی طرف سے بعض اچھی طرح سے پوزیشن میں ہیں جو لوگوں کے نیچے کی قیادت کی تعلیم یافتہ اور باصلاحیت لوگوں کو اچھی طرح سے مستحق ہیں وہ لوگ جو.

تعلیم صرف نام یا شہرت کے لئے ایک ڈگری نہیں مل رہا ہے. لیکن تعلیم بتاتا ہے اور ایک افراد کی شخصیت کو ظاہر کرتا ہے. یہ کسی ایک شخص آپ کو تعلیم کے ایک شخص کو تعلیم کی طرف سے لیکن ایک عورت آپ ایک خاندان کو تعلیم تعلیم کی طرف سے کہا واقعی ہے. "

وہاں کسی مرد یا عورت کے درمیان فرق نہیں ہونا چاہئے. تعلیم سیکھنے میں سہولت فراہم کی جاتی ہے. اس علم کی مہارت، اقدار، عقائد اور عادات کے حصول ہے. تعلیم آپ کو آپ کو سکھاتا ہے کی طرف سے حاصل آپ کی طرف سے حاصل کیا نہ صرف ہے لیکن یہ رسمی اور غیر رسمی ترتیبات اور تجربات کی جگہ ہے کہ ایک تعلیم شخص کے طور پر سوچ اور کارروائیوں پر اثرات۔۔
Comments Print Article Print
 PREVIOUS
NEXT 
About the Author: Hermain Pir

Read More Articles by Hermain Pir: 2 Articles with 863 views »
Currently, no details found about the author. If you are the author of this Article, Please update or create your Profile here >>
17 Dec, 2016 Views: 521

Comments

آپ کی رائے