Hadith About Roza

روزے کی فضیلت و عظمت

سیدنا ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: “ روزہ (عذاب الٰہی کے لیے) ڈھال ہے پس روزہ دار کو چاہیے کہ فحش بات نہ کہے اور جہالت کی باتیں (مثلا مذاق، جھوٹ، چیخنا چلانا اور شوروغل مچانا وغیرہ) بھی نہ کرے اور اگر کوئی شخص اس سے لڑے یا اسے گالی دے تو اسے چاہیے کہ دو مرتبہ کہہ دے کہ میں روزہ دار ہوں۔ قسم اس ذات کی جس کے ہاتھ میں میری جان ہے کہ روزہ دار کے منہ کی خوشبو اللہ کے نزدیک مشک کی خوشبو سے بھی زیادہ عمدہ ہے (اللہ تعالیٰ فرماتا ہے کہ) روزہ دار اپنا کھانا پینا اور اپنی خواہش و شہوت میرے لیے چھوڑ دیتا ہے۔ (تو) روزہ میرے ہی لیے ہے اور میں ہی اس کا بدلہ دوں گا اور ہر نیکی کا ثواب دس گنا ملتا ہے (لیکن روزہ کا ثواب اس سے کہیں زیادہ ملے گا)۔”

صحیح بخاری

Reviews & Comments

ALLAH ham sub islami talimat par chalny aur theak tareek sy roza rakh kr us par sabit qadam rahny ki tofeeq atta kry.... talab e dua...

Mohammad Imran Haider, Sargodha Wed 07 Dec, 2016

Hadith About Roza Hadith - Find Hadith About Roza Hadees in Urdu & English at Hamariweb.com. Hadees Nabvi collected from different sources including Sahih Al-Bukhari, Sahih Muslim, hadith bukhari and other reliable sources.