نصیرالدین شاہ نا شکرے آدمی ہیں،بھارتیو ں کی تنقید  

بھارتی لیجنڈ اداکار نصیرالدین شاہ نے بھارتی حکومت کی جانب سے دسمبر 2019 میں بنائے گئے متنازع شہریت قانون اور اس کے خلاف مظاہرے کرنے والے افراد اور طلبہ پر تشدد کیے جانے پر پہلی بار خاموشی توڑتے ہوئے گزشتہ دنو ں کہا کہ وہ موجودہ حالات سے خوفزدہ تو نہیں مگر انہیں غصہ ضرور ہے۔

country that gave you everything. Kirron has been twice elected as a Member of Parliament. Anupam is a star in his own right. Look at his response. It is that of a gentleman. When you spoke, you looked small and petty. Suffice it to say that your anger is your frustration.

— Governor Swaraj (@governorswaraj) January 22, 2020

ایک انٹرویو میں نصیر الدین شاہ نے کہا  کہ 70 سال بعد بھی انہیں یہ ثابت کرنے کی ضرورت پڑے گی کہ وہ مسلمان ہونے کے ساتھ ساتھ بھارتی بھی ہیں اور پھر بھی ان کے ثبوتوں کو نہ مانا جائے تو وہ کہاں جائیں اور کیا کریں۔

زندگی کے 70 سال ملک میں گذارنے کا کیا فائدہ؟

نصیر الدین شاہ نے سوال اٹھایا کہ ان کا بھارت میں اپنی زندگی کے  70 سال تک رہنا اور وہاں کام کرنا ان کے بھارتی ہونے کا ثبوت نہیں تو پھر وہ کیا کریں؟

Mr.Naseeruddin Shah, you are an ungrateful man. This country gave you all the name, fame and money. Yet you are a disillusioned man. You married outside your religion. No one ever said a word. Your brother became Lt.General of the Indian Army. Have you not been given more

— Governor Swaraj (@governorswaraj) January 22, 2020

ذرائع کے مطابق بھارت میں شہریت کے متنازع قانون کے خلاف بیان دینے پرلیجنڈ بالی ووڈ ایکٹر نصیر الدین شاہ کو بھارت بھر میں شدید تنقید کا نشانہ بنایا جارہا ہے۔

بھارت کی آنجہانی وزیر خارجہ سشما سوراج کے شوہر سوراج کوشال نے سماجی را بطے کی ویب سائٹ ٹو ئٹر پر ایک ٹوئٹ کے ذریعے نصیر الدین شاہ کوتنقید کا نشانہ بناتے ہوئے انھیں ناشکرا آدمی قرار دے دیا ہے۔

سوراج کوشال نے اپنی ٹوئٹ میں نصیر الدین شاہ کو مخاطب کرتے ہوئے لکھا کہ ’مسٹر نصیرالدین شاہ، آپ ایک ناشکرے آدمی ہیں، اس ملک نے آپ کو بڑا نام، شہرت اور پیسہ دیا پھر بھی آپ مایوس انسان ہیں۔

انھوں نے مزید تنقید کر تے ہو ئے کہا کہ آپ نے اپنے مذہب سے باہر شادی کی، کسی نے کبھی بھی آپ کو ایک لفظ نہیں کہا، آپ کا بھائی بھارتی فوج کا لیفٹیننٹ جنرل بن گیا، کیا آپ کو زیادہ نہیں دیا گیا ہے اور پھر بھی آپ ناخوش ہیں، آپ بے حسی اور امتیازی سلوک کی بات کرتے ہیں، جب آپ الزام تراشی کرتے ہیں تو یہ ہی آپ کا ‘ضمیر’ ہے۔

واضح رہے کہ گزشتہ برس بھارتی پارلیمنٹ کے ایوانِ زیریں میں وزیرِ داخلہ امیت شاہ کی جانب سے ایک بل پیش کیا گیا تھا جس کے تحت پاکستان، بنگلا دیش اور افغانستان سے بھارت جانے والے غیر مسلموں کو شہریت دی جائے گی لیکن مسلمانوں کو نہیں۔

متنازع شہریت بل دو نو ں ایوانو ں سے کثرت رائے سے منظوری کے بعد بھارتی صدر کے دستخط کے بعد باقاعدہ قانون کا حصہ بن گیا ہے۔


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.