پاکستانی عوام ہوجائے ہوشیار، کورونا وائرس کی وجہ سے گوشت پر بڑی پابندی

میڈیا رپورٹس کے مطابق وزارت تجارت نے ونٹائین ڈیپارٹمنٹ کو سرکلر جاری کیا جس میں درآمد پر پابندی کے حوالے سے اقدامات کو یقینی ہدایت کی گئی۔

سرکلر میں بتایا گیا ہے کہ چین سے پولٹری فیڈ، دودھ، گوشت اور دیگر اشیاء امپورٹ نہیں ہوں گی، ملک بھر میں فوری طور پر پابندی کا اطلاق کیا جائے گا، یہ فیصلہ کروناوائرس کی منتقلی کے پیش نظرکیا گیا۔

دوسری جانب محکمہ کورنٹائن نے وزارتِ تجارت کے خط اور پابندی پر سوال اٹھائے اور کہا کہ سرکلر میں ابہام ہیں کیونکہ واضح نہیں کیا گیا کہ کس گوشت کی درآمد پر پابندی ہوگی، اس ضمن میں وزارت سے وضاحت مانگی ہے، جس کے بعد اقدامات کیے جائیں گے۔

یاد رہے کہ چین کے شہر ووہانگ سے پھیلنے والا کرونا وائرس تاحال بے قابو ہے، اب تک صرف چین میں ہی کروناوائرس سے ہلاکتوں کی تعداد 630 سے تجاوز کرگئی جبکہ ہزاروں افراد میں وائرس کی تصدیق بھی ہوئی۔ چینی محکمہ صحت کے مطابق گزشتہ چوبیس گھنٹے کے دوران مزید 73 افراد موت کے منہ میں چلے گئے ، جس کے بعد ہلاکتوں کی تعداد 630 سے تجاوز کر گئی۔


Click here for Online Academic Results

 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.