سگریٹ پینے کے عادی افراد سگریٹ نوشی آسانی سے کس طرح چھوڑ سکتے ہیں؟ جانیں 5 آسان طریقے

سگریٹ نوشی، تمباکو نوشی اور دیگر نشہ آور اشیاء انسان کی زندگی کو مختصر کرنے میں اہم اور منفی کردار ادا کرتی ہیں۔ پاکستان سمیت دنیا بھر کے لوگوں میں سگریٹ نوشی کرنا عام سی بات ہے مگر یہ عمل آپ کو موت کی نیند بھی سلا سکتا ہے۔ دنیا میں متعدد افراد سگریٹ پینے کے بعد پھیپڑوں کی بیماری میں مبتلا ہوکر انتقال کر جاتے ہیں۔ ایک دفعہ سگریٹ نوشی کی لت لگ جائے تو اسے ترک کرنا بہت مشکل ہوجاتا ہے۔

لہٰذا اگر آپ اس مشق کو ہمیشہ کے لئے چھوڑنا چاہتے ہیں تو نیچے دئے گئے پانچ مفید مشوروں پر عمل کریں۔

1. ایک لائحہ عمل تیار کریں

ایک تاریخ طے کریں جب آپ سگریٹ نوشی کو ترک کرنے جارہے ہوں اور اس کے اثرات کے بارے میں بھی تحقیق کریں۔ اپنے چھوڑنے کے منصوبے پر نظر ثانی کرنے سے آپ کی چھٹی کا دن مزید آرام دہ اور پرسکون ہوسکتا ہے۔ وقت کا تعین کریں کہ میں کب تک اسے چھوڑ دوں گا اور یہ سب کچھ زبانی کلامی نہیں ہونا چاہیے بلکہ ایک کاغذ پر اسے باقاعدہ طور پر تحریر کریں، جس پر نہ صرف آپ کے دستخط ہوں۔

2- خود کی مدد کریں

اپنے دوستوں اور گھر والوں کو بتائیں کہ آپ نے سگریٹ نوشی چھوڑنے کا فیصلہ کر چکے ہیں۔ ان کو اپنے محرک نقطہ بتائیں اور ان سے کہیں کہ وہ آپ کے سامنے نمائش نہ کریں۔

اس کے علاوہ ایک ایسی ایپ ڈاؤن لوڈ کریں جو آپ کی خواہشات کو ٹریک کرنے اور آپ کے طرز کو سمجھنے میں مدد فراہم کرسکے۔ اس طرح ، آپ اپنی توجہ دوسری رُخ موڑ سکتے ہیں۔

3- خود کو مصروف رکھیں

سگریٹ نوشی سے نجات کا ایک بہترین طریقہ خود کو مصروف رکھنا ہے۔ اگر آپ کے دفتر یا گھر میں کسی قسم کی ممانعت نہ ہو تو جب بھی سگریٹ کی طلب ہو، اس وقت سگریٹ پینے کے بجائے 5 منٹ کے لئے کمپیوٹر پر کوئی بھی گیم کھیل لیں یا پھر ان میں سے کچھ سرگرمیوں کو آزمانے کے بارے میں سوچیں۔

سیر کے لئے گھر سے نکل جائیں۔

چیو گم یا سخت کینڈی۔

گہری سانس لینے کے ساتھ آرام کریں۔

کوئی فلم دیکھ لیں۔

سگریٹ نوشی نہ کرنے والے دوستوں کے ساتھ وقت گزاریں۔

اپنے پسندیدہ تمباکو نوشی والے ہوٹلوں میں رات کے کھانے پر جائیں۔

4- تمباکو نوشی سے متعلقہ چیزوں کو خود سے دور کر دیں

سگریٹ نوشی ترک کرنے کے لئے آپ نے جو وقت مقرر کیا تھا، جب وہ آن پہنچے تو فوری طور پر وہ تمام چیزیں یا تمباکو تلف کر دیں، انہیں پھینک دیں، خود سے دور کر دیں، یعنی ماچس، لائٹر (کوشش کریں کہ گاڑی میں موجود لائٹر سسٹم بھی نکلوا دیں)، ایش ٹرے اور بچے ہوئے سگریٹ بھی پھینک دیں۔

5- ہمت نہیں ہاریں

اچھے کام کو انجام دینے میں ہار ماننا انسان کے مرتبے کے خلاف ہے، دنیا میں کچھ بھی ایسا نہیں، جس کو قدرت نے انسان پر فوقیت دی ہو۔ تمباکو نوشی ایک بری اور مہلک لت ہے، جس کے نہ صرف خود پر بلکہ پورے خاندان اور معاشرے پر مضر اثرات مرتب ہوتے ہیں، لہٰذا اس سے نجات حاصل کرنے کے لئے کوشش جاری رکھنی چاہیے، کیوں کہ تحقیق کے مطابق تمباکو نوشی کے تدارک کے لئے متعدد افراد نے ایک، دو یا تین نہیں بلکہ 8،8 بار تک کوشش کی اور بالآخر وہ اس کوشش میں کامیاب ہوئے۔


WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

1654