گالوں پر ڈمپل کیوں پڑتے ہیں؟ وجہ یقینا آپ کو بھی معلوم نہیں ہوگی


ہنستا مسکراتا حسین چہرہ سب کو اچھا لگتا ہے مگر جب کسی کے گالوں پر پڑ جائیں ڈمپل تو اس کی خوبصورتی میں مذید اضافہ ہو جاتا ہے اور یوں لگتا ہے کہ سارا سکوں ایک ہی جگہ ٹھہر گیا ہو۔

مگر کیا آپ جانتے ہیں کہ ڈمپل آخر کیوں پڑتے ہیں ؟؟

اس کی وجہ جان کر آپ کو حیرانی ہوگی کیونکہ: ڈمپل ہمارے چہرے کے مسلز میں خرابی کی وجہ سے پیدا ہوتے ہیں۔ اس لیے کیونکہ ہمارے چہرے پر گالوں کی طرف زائیگو میٹکس میجر پٹھے ہوتے ہیں جو سائز میں ذرا بڑے ہوتے ہیں جوکہ ہمیں ہنسنے مسکرانے میں مدد دیتے ہیں۔
مگر بعض لوگوں کہ یہ پٹھے جینیاتی خرابی وکمزوری کے باعث پیدائش کے وقت ٹوٹ جاتے ہیں یا کمزور پڑ جاتے ہیں یہی وجہ ہے کہ جب اس خرابی کے حامل افراد مسکراتے ہیں تو ان کے زائیگو میٹکس میجر پٹھے کھنچ کر اوپر اور نیچے کی طرف حرکت کر جاتے ہیں اور درمیان میں ایک فاصلہ سا پیدا ہوجاتا ہے جو ان کے چہرے پر ڈمپل کی صورت ظاہر ہوتا ہے اور پٹھوں کی خرابی ہمارے چہرے اور مسکراہٹ کو نہایت خوبصورت بنا دیتی ہے۔

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

4883