ملکہ الزبتھ شدید پریشان، وجہ نے سب کو حیران کر دیا

ملکہ الزبتھ نے اپنی پریشانی کی وجہ بتا دی۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق ملکہ الزبتھ دوئم پوتے شہزادہ ہیری کے شاہی ذمہ داریوں سے دستبردار ہو کر امریکا میں رہائش اختیار کرنے اور وہاں کی ثقافت میں ڈھلتا ہوا دیکھ کر پریشان ہیں۔

شاہی مبصر انگریڈ سیورڈ نے بتایا ہے کہ جذباتی محاذ آرائی سے نمٹنے کے لیے شاہی محل ہمیشہ سے منفرد انداز کو ترجیح دیتا ہے۔

انہوں نے بتایا کہ ملکہ برطانیہ کو یہ بات منظور نہیں ہے کہ شہزادہ ہیری ہر بار معاملات غلط ہونے پر عدالت میں مقدمہ چلائیں۔

اس حوالے سے شاہی مبصر نے کہا ہے کہ اس میں کوئی شک نہیں ہے کہ ملکہ پرنس ہیری کو خوش دیکھناچاہتی ہیں لیکن ان کی پریشانی کی وجہ ہیری کا امریکی انداز سے مسائل کو حل کرنا ہے۔

واضح رہے کہ پرنس ہیری اور اُن کی اہلیہ میگھن مارکل نے برطانوی نشریاتی ادارے کو اپنی بیٹی کے نام سے متعلق بے بنیاد خبریں پھیلانے پر قانونی کارروائی کرتے ہوئے مقدمہ دائر کیا ہے۔

دوسری جانب شاہی جوڑے کی جانب سے اس خبر پر ردِعمل بھی سامنے آیا تھا کہ ملکہ برطانیہ ہی سب گھر والوں میں سے وہ پہلی ممبر تھیں جنہیں اس بارے میں آگاہ کیا گیا تھا۔

شاہی جوڑے کے ترجمان کا اس بارے میں کہنا تھا کہ اگر ملکہ برطانیہ اس حوالے سے اجازت نہ دیتی تو وہ یہ نام استعمال نہیں کرتے۔

--> Double Click 300 x 250


 

WATCH LIVE NEWS

Samaa News TV PTV News Live Express News Live 92 NEWS HD LIVE Pakistan TV Channels

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.

178