عمر میں کم لیکن قد 8 فٹ لمبا ۔۔ جانیے پاکستان کا یہ لمبا ترین شخص کون ہے؟

image

وہ کہتے ہیں نہ ریکارڈ تو بنتے اور ٹوٹتے رہتے ہیں۔ اس طرح آج ہم آپ کو دنیا کے سب سے کم عمر لمبے ترین انسان کے بارے میں بتائیں گے، جس کا تعلق پاکستان کے صوبے پنجاب سے ہے۔

حق نواز کا تعلق پاکستان کے صوبے پنجاب سے ہے، حق نواز کا دعویٰ ہے کہ وہ دنیا کا کم عمر طویل القامت انسان ہے۔ حق نواز کا کہنا ہے کہ بڑے قد کے فائدے کم اور نقصان زیادہ ہوتے ہیں۔ حق نواز کے مطابق ان کا اس وقت قد 8 فٹ ہے۔

اس نے بتایا کہ کہیں آنے جانے میں اور خاص طور پر چھوٹے گھر میں رہنے کی وجہ سے مجھے مختلف مشکلات کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔

حق نواز کے مطابق میرے سائز کے جوتے بھی عام مارکیٹ میں دستیاب نہیں ہوتے ہیں۔ جبکہ سواری کیلئے بھی مشکلات پیش آتی ہے۔ اس نے کہا کہ میڈیا کے ذریعے میں نے بہت مرتبہ حکومت سے اپیل بھی کی ہے کہ میری مدد کی جائے۔

حق نواز نے مزاحیہ انداز میں بتایا کہ محلہ والے مجھ سے تنگ ہیں، کیونکہ گاؤں کے گھروں کی دیواریں چھوٹی ہوتی ہے تو میں آرام سے ان کے گھر میں دیکھ سکتا ہوں۔ اس نے کہا کہ اس وجہ سے میں زیادہ تر گھر میں ہی بیٹھا رہتا ہوں۔

حق نواز نے کہا کہ لمبے قد کی وجہ سے ہڈیوں کے مسائل کا شکار ہوں۔ مجھے اچھی خوراک کی ضرورت ہے، اور اپنی صحت کو بہتر رکھنے کیلئے میرے پاس اتنی رقم موجود نہیں۔

وہ چاہتا ہے کہ حکومت کی جانب سے اس کی مدد کی جائے تاکہ دنیا میں پاکستان کا روشن کیا جاسکے۔


WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
پاکستان کی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.