کھیلوں کے اسٹیک ہولڈرز کا آپس میں رابطہ نہ ہونا بھی کھیلوں کی تباہی کا باعث ہے،پی ایس بی

image

پاکستان اسپورٹس بورڈ(پی ایس بی) کے مطابق کھیلوں کے اسٹیک ہولڈرز کا آپس میں رابطہ نہ ہونا بھی کھیلوں کی تباہی کا باعث ہے۔

تفصیلات کے مطابق  سینٹ کی سب قائمہ کمیٹی برائے بین الصوبائی رابطہ کا اجلاس  ہوا جس میں سب کمیٹی نے اتفاق رائے سے سینیٹر عرفان الحق صدیقی کو کنوینئر منتخب کر لیا گیا ،ارکان میں سنیٹر رانا مقبول احمد اور سینیٹر گردیپ سنگھ  بھی شامل  ہیں۔

اجلاس میں اسپورٹس فیڈریشنز کو ملنے والے فنڈز اور ان کے آڈٹ کے طریقہ کار پر بحث ہوئی، اگلے اجلاس سے قبل اس حوالے  سےورک پلان بنانے کا فیصلہ کیا ہے۔

پاکستان اسپورٹس بورڈ کے مطابق  کھیلوں کا گورنس سٹرکچر نا ہونا بھی کھیلوں کی تباہی کا باعث ہے

اجلس میں بریفنگ دیتے ہوئے کہا گیا کہ 2005کی اسپورٹس پالیسی پر عملدرآمد بھی نہیں کیا گیا ، پاکستان ا سپورٹس بورڈ کو وزارت بین الصوبائی رابطہ کے ماتحت کرنا بھی کھیلوں کی تباہی کی وجہ ہے۔

پاکستان اسپورٹس بورڈ نے بھارت نیپال بنگلہ دیش سری لنکا کے اسپورٹس ماڈل بھی پیش کر دئے  ہیں۔

 پاکستان اسپورٹس بورڈ نے 41 اسپورٹس فیڈریشنز کی لسٹ بھی فراہم کر دی ،اسپورٹس بورڈ نے سنیٹ میں 8اسپورٹس فیڈریشنز کے آئین بھی کمیٹی کو دے دئے ہیں۔

پاکستان ا سپورٹس بورڈ نے سب کمیٹی کو سترہ اسپورٹس فیڈریشن کو گزشتہ تین سالوں میں جاری فنڈز بھی بتا دئے ہیں۔

 پاکستان اسپورٹس بورڈ نے سب کمیٹی کو 9ا سپورٹس فیڈریشن کی کاکردگی کی تفصیل بھی فراہم کر دی، 8اسپورٹس فیڈریشنز کی رپورٹ جلد فراہم کر دی جاے گی ۔

Adsence 300X250


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
کھیلوں کی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.