ایلون مسک کا مقابلہ، ٹوئٹر نے قانون کا سہارا لے لیا

image

دنیا کا امیر ترین شخص اور مائیکرو بلاگنگ ویب سائٹ ٹوئٹر آمنے سامنے آگئے، ایلون مسک کا مقابلہ کرنے کے لیے ٹوئٹر نے قانون کا سہارا لے لیا۔

کچھ دن قبل ایلون مسک نے ٹوئٹر خریدنے کی پیشکش کی تھی، جس کی وجہ سے ٹوئٹر نے تحفظ بل کی مدد حاصل کرلی ہے۔

رائٹرز کے مطابق کمپنی نے اسٹاک مارکیٹ میں اپنے شیئرز کی فروخت روکنے کے لیے امریکی قانون کے تحت شیئرز ہولڈز کا تحفظ کرنے والے بل کو اپنایا ہے، جس کے بعد کمپنی کے شیئرز کو خریدا نہیں جا سکتا۔

ایلون مسک نے دو دن قبل ٹوئٹر کے ایک شیئر کی قیمت تقریبا 55 ڈالر لگا کر پوری کمپنی کو 41 ارب ڈالر میں خریدنے کی پیشکش کی تھی۔

لیکن اب تحفظ بل کے تحت کوئی بھی شخص ٹوئٹر کے تمام شیئرز ایک ساتھ نہیں خرید سکتا۔

یہ بھی پڑھیں: 

ایلون مسک کی آفر کے بعد بورڈ آف ڈائریکٹرز بھی پریشانی میں مبتلا ہوگئے تھے، جس کے بعد کمپنی نے قانونی بل کو اپنایا، جس کے تحت اب کوئی بھی شخص ٹوئٹر کے تمام شیئرز بیک وقت نہیں خرید سکتا۔

Taking Twitter private at $54.20 should be up to shareholders, not the board

— Elon Musk (@elonmusk)

یاد رہے اس وقت ایلون مسک کے پاس ٹوئٹر کے سب سے شیئرز موجود ہیں۔

ایلون مسک کے ٹوئٹر خریدنے کی ٹوئٹ سے پہلے چیف ایگزیکٹو پراگ اگروال نے ایلون مسک کے ٹوئٹر بورڈ آف ڈائریکٹر میں شامل ہونے کی ٹوئٹ کی تھی، جس پر ایلون مسک نے شکریہ بھی ادا کیا۔

لیکن جس دن ایلون مسک نے آفیشلی ٹوئٹر ٹیم میں شامل ہونا تھا ، انہوں نے اس سے انکار کر دیا، اور ساتھ ہی ٹوئٹر خریدنے کی ہی ٹوئٹ کر دی۔


News Source   News Source Text

WATCH LIVE NEWS

مزید خبریں
سائنس اور ٹیکنالوجی
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.