کولمبیا میں بل فائٹنگ: سٹینڈ گرنے سے 4 افراد ہلاک، 300 سے زائد زخمی

image

جنوبی امریکہ کے ملک کولمبیا کے حکام نے کہا ہے کہ بُل فائنٹنگ کے مقابلے میں شائقین کے ایک بڑے سٹینڈ کے گرنے سے چار افراد ہلاک اور تین سو زائد زخمی ہو گئے ہیں۔

فرانسیسی خبر رساں ادارے اے ایف پی کے مطابق اتوار کو ایل ایسپنل شہر میں حادثے کے بعد ٹولیما کے گورنر نے مقامی ریڈیو کو بتایا کہ ’چار افراد کی فوراً موت واقع ہو گئی جن میں دو خواتین، ایک مرد اور ایک بچہ شامل ہے۔‘

سوشل میڈیا پر سامنے آنے والی تصاویر میں دیکھا جا سکتا ہے کہ تین منزلہ لکڑی کا سٹینڈ جو شائقین سے بھرا ہوا تھا، گر گیا اور درجنوں افراد زمین پر آ گرے۔

ایک اور ویڈیو میں نظر آتا ہے کہ لوگ سٹینڈ سے بھاگنے کی کوشش کر رہے ہیں جبکہ ایک بیل میدان میں گھوم رہا ہے۔

ٹولیما کی سیکریٹری صحت کے مطابق علاقے میں موجود ہسپتالوں میں 322 زخمی افراد کو طبی امداد فراہم کی گئی ہے، جن میں سے چار کی حالت تشویش ناک ہے۔

مقامی سول دفاع کے حکام کا کہنا ہے کہ انہیں نہیں معلوم کہ کتنے افراد ابھی بھی ملبے تلے دبے ہوئے ہیں لیکن ان کے علم میں ہے کہ جب سٹینڈ گرا تو وہ لوگوں سے بھرا ہوا تھا۔

یہ ایونٹ سان پیڈرو فیسٹول کی تقریبات کا حصہ تھا جو خطے میں بہت مقبول ہے۔

کولمبیا کے سبکدوش ہونے والے صدر ایوان ڈیوک نے ٹوئٹر پر کہا ’ہم یہ جاننے کے لیے کہ کیا ہوا ہے تحقیقات کی درخواست کریں گے۔‘

انہوں نے ہلاک اور زخمی ہونے والے افراد کے لواحقین سے اظہار یکجہتی کیا ہے۔


News Source   News Source Text

مزید خبریں
عالمی خبریں
مزید خبریں

Meta Urdu News: This news section is a part of the largest Urdu News aggregator that provides access to over 15 leading sources of Urdu News and search facility of archived news since 2008.