زمانے کی گردش

(محمد عابد احسنی, Karachi)
مرجھائے چہرے بجھی آنکھیں گرتی پلکیں مدد کی منتظر نگاہیں
کمرے کا منظر تھا شام غریباں

آج کا دن بھی عجیب ہے صبح ساڑھے پانج بجے اذان کے ساتھ محمد اٹھ گیا اور کھیلنے لگا اس کے کھیل کود سے آنکھ کھلی باہر دیکھا تو والد محترم مصلے پر بیٹھے اپنے رب کے حضور سربسجود تھے۔
نماز کے مسجد گیا تو اللہ نے جماعت کرانے کی سعادت بخشی تبلیغی جماعت کے ساتھ اشراق تک بیٹھنے کے بعد گھر آیا تو محمد اپنی زبان میں کہ رہا تھا بابا مجھے باہر لے جاؤ چاروناچار اس کو لے کر گیا واپسی پر موبائل اٹھایا تو دیکھا کیا دیکھا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مرجھائے چہرے۔۔۔۔۔۔۔۔بجھی آنکھیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔گرتی پلکیں۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اور گفتگو بےربط جملوں پر مشتمل۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ گویا سب کچھ لٹ چکا ہے یا لٹنے کو ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ اور ساتھ ساتھ خبری نے خبر سنا کر دل کے دھڑکن بھی بے ربط کردئیے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
مولنا نے اعلان کیا یہ تحریک ہے اور تحریکیں رکتی نہیں مولانا کی سیاست کا سب کو معلوم ہے آئی ایس پی آر کے ترجمان کی بات چیت نے جھکتی پہ تیل کا کام کیا دوسری طرف بنی گالہ کی سیکورٹی سخت کردی گئی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ آرمی چیف کی مدت ملازمت میں ملازمت میں توسیع کا نوٹیفکیشن جاری۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وزیر اعظم کے زیرصدارت اجلاس ہوا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
فردوس عاشق اعوان: نون لیگ والے بھی آگئے ہیں اسلام آباد
ایک صاحب بولے فوج مدد کرنے کو تیار نہیں
مراد سعید: اگر فوج نے نہ روکا تو کیا پولیس روک پائے گے
خاموشی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔سکوت۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ہو کا عالم۔۔۔۔۔۔۔۔۔
وفاقی مذہبی امور: اللہ سے دعا کی ضرورت ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ترچھی نگاہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔وزیر کی طرف گویا اپنا گناہ واضح ہوا۔۔۔۔۔۔
ایک طرف بیٹھے شیخ رشید بولے مذاکرات واحد حل ہے یہی راستہ ہے کھلا کھلا۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔گویا چپڑاسی کہنے کا آخری بدلہ لینے کا وقت آچکا ہے۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔ تحریر سامنے جب ہو نامعلوم کیا ہواگا اللہ کرے ملک و ملت اسلام و پاکستان کا بھلا ہو
 

Comments Print Article Print
 PREVIOUS
NEXT 
About the Author: محمد عابد احسنی

Read More Articles by محمد عابد احسنی: 15 Articles with 5134 views »
Currently, no details found about the author. If you are the author of this Article, Please update or create your Profile here >>
03 Nov, 2019 Views: 247

Comments

آپ کی رائے